fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף גברים: הפועל עירוני קרית אתא הפסידה לאלופה מטה אשר/עכו

למרות ההפסד בקבוצה מרוצים מהופעה מכובדת. המאמן אבי הולצמן: "נתקלנו ביריב שכרגע עולה עלינו. במיומנות, בעוצמה, במשחק קרקע, בתקציב. יצאתי מעודד מהמשחק"
נעצרו ברבע הגמר. עירוני קרית אתא במחזור הקודם נגד ק.ק ת"א | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא | צילום: העמותה לקידום הכדורעף קרית אתא
נעצרו ברבע הגמר. עירוני קרית אתא במחזור הקודם נגד ק.ק ת"א | צילום: העמותה לקידום כדורעף אתא | צילום: העמותה לקידום הכדורעף קרית אתא

הפועל עירוני קרית אתא אירחה אתמול, שלישי, באולם רוגוזין חטיבה ב' את האלופה הפועל מטה אשר / עכו והפסידה 3:0 (25:20-25:12-25:21). השחקנים של אבי הולצמן הגיעו למשחק לאחר ניצחון על ק.ק תל אביב במחזור הראשון בליגה, אך האלופה הייתה גדולה עליה וניצחה.

אחרי היכולת הטובה שהציגה קרית אתא במחזור הקודם, בקבוצה יכולים להיות מרוצים מהופעה מכובדת. למרות ההפסד, קרית אתא הציגה מערכה ראשונה ושלישית לא רעות כלל, בתקווה להציג אותה היכולת בהמשך הליגה.

את קרית אתא הוביל קבלנקה עם 9 ושטיפט עם 8 נקודות. מנגד, במטה אשר פוייר הוביל עם 14 נקודות, אליו הצטרפו שחקני האמצע אוסוקין וסול עם 7 נקודות.

מאמן קרית אתא אבי הולצמן אמר בסיום: "האמת שיכול היה להיות יותר טוב. אם בשבוע שעבר לא היו כוחות, הפעם נתקלנו ביריב שכרגע עולה עלינו. במיומנות, בעוצמה, במשחק קרקע, בתקציב. אנחנו משחקים ביחד חודשיים. נמצאים בתקופת החיבור. יצאתי מעודד מהמשחק. בחיים חוטפים בומבה על הראש, מנגבים את הפנים, מסיקים מסקנות וממשיכים הלאה. בשבוע הבא יש לנו משחק מול הפועל המעפיל, משחק שיקבע אם ניאבק על מקום הרביעי-חמישי או שנשוב לדשדש בתחתית. אין תירוצים, חייבים לנצח. אחרי המעפיל עוברים לשני משחקים בשבוע. אני מנסה לשתף את כל השחקנים ולעמוד במטרות. אני אופטימי ומחזיק מהשחקנים, כולם במגמת עלייה. נשתדל לא לאכזב אותנו ואת האוהדים. כל המטרה הייתה ונשארה להגיע לפלייאוף ואז להפתיע ולהיות טובים. ממשיכים הלאה".

ביום שלישי, 19:00, תתארח הפועל עירוני קרית אתא במרכז הספורט האזורי מנשה למשחק קשה מול הפועל המעפיל בתקווה לחזור למסלול הניצחונות.

 

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות