fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: קרית אתא הפסידה ברמת גן

מאמן קרית אתא שרון אברהמי: "פשוט שיחקנו לא טוב. אנחנו יוצאים לשבוע פגרה, ושבוע לאחר מכן יש לנו את אשקלון בבית. נעבוד קשה כדי להשתפר ולהגיע מוכנים"
מקווים לתקן בבית מול אשקלון. עירוני קרית אתא | צילום: עירוני קרית אתא
מקווים לתקן בבית מול אשקלון. עירוני קרית אתא | צילום: עירוני קרית אתא

עירוני קרית אתא התארחה אתמול, שלישי, אצל הפועל רמת גן-גבעתיים והפסידה 70:84. רמת גן הציגה הגנה אגרסיבית לכל אורך המשחק וברחה בחצי השני ליתרון דו ספרתי משכנע. מנגד, קרית אתא סבלה משיעורי קליעה רעים כשקלעה רק ב-35 אחוז מהשדה.

הפתיחה היית שייכת למקומיים שעלו ליתרון מוקדם של 5:12. מרליין ויל עם 11 נקודות ברבע הראשון השאיר את עירוני קרית אתא במשחק, והרבע הראשון נגמר ביתרון ביתי 15:19.

המארחים שלטו בריבאונד, וזה איפשר להם לרוץ, כשגיא לביא מחלק מתנות ומוביל את קבוצתו ליתרון 21:30. מרליין ויל המשיך להיות המוציא לפועל של הצפוניים ובמחיצת הלוח הראה 35:41 לאדומים.

ג'רמי קומבס שלט בצבע ברבע השלישי והוביל את האורדונים ליתרון 46:61 לאחר שלושה רבעים. מהר מאוד הקבוצה של מתן חרוש הגיעה ליתרון של 20 נקודות, והניצחון הובטח.

בקרית אתא הצטיין מרליין ויל עם 25 נקודות, שלא הספיקו לאתא לניצחון.

מאמן קרית אתא, שרון אברהמי, אמר בסיום המשחק: "המשחק בחצי הראשון עוד היה סביר, בחצי השני, משחק לא טוב שלנו. בהתקפה היינו לא טובים, המשחק לא שטף, הרבה שחקנים לא הציגו את היכולת שלהם. פשוט שיחקנו לא טוב. אנחנו יוצאים לשבוע פגרה, ושבוע לאחר מכן יש לנו את אשקלון בבית. נעבוד קשה כדי להשתפר ולהגיע מוכנים".

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות