fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כוכב נולד במוצקין: ניב אוזן

20 נקודות ו-7 אסיסטים ב-26 דקות משחק. זה היה המאזן של ניב אוזן במשחק הניצחון של מכבי מוצקין על הוד השרון. המדהים הוא שמדובר בילד בן 18 וחצי. על שמחת הניצחון הענק העיבה פציעתו של הזר פלורין קמפבל. כל שחקני מוצקין ראויים למחמאות, גם המאמן רועי פרל, שמוציא מים מהסלע עם סגל קצר
לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. ניב אוזן צילום: אדריאן הרבשטיין
לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. ניב אוזן צילום: אדריאן הרבשטיין

קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין ניצחה ביום שלישי במשחק חוץ את מכבי הוד השרון בתוצאה 87:81. זה היה ניצחון ענק וחשוב מאוד, שהרחיק את הקבוצה משני המקומות האחרונים. שחקני מוצקין והמאסטרו החדש רועי פרל ראויים למחמאות רבות על ההישג המצוין, מול קבוצה קשה.

מוצקין הובילה כמעט כל המשחק. בתום הרבע הראשון 21:12 ובתום המחצית הראשונה 41:32, אבל באמצע המחצית הראשונה נפצע הזר פלורין קמפבל בשריר הירך האחורי ולא חזר לשחק. אחרי הפציעה ניב אוזן קיבל את הבמה והמאזן שלו ב~26 דקות היה מדהים: 20 נקודות ו~7 אסיסטים. מאזן שכל שחקן בליגה הלאומנית היה קונה. העניין הוא שאוזן, שהצטרף בקיץ מהפועל חיפה, הוא ילד בן 18 וחצי.

מאמן הקבוצה רועי פרל: ניב קיבל את ההזדמנות ולקח אותה בשתי ידיים. הוא הוכיח שאפשר לסמוך עליו. אני מקווה שהוא ימשיך כך. אני אוהב לקדם שחקנים צעירים, אני לא מאמין בשמות ולא בתעודות זהות- מי שטוב ישחק".

 לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. ניב אוזן צילום: אדריאן הרבשטיין
לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. ניב אוזן
צילום: אדריאן הרבשטיין

למרות חסרונו של קמפבל מוצקין המשיכה להלום בהוד השרון. בתום הרבע השלישי הפער צמח ל~22 הפרש 65:43. צריך לתת קרדיט גם לברק אלמוג, ששבוע שני ברציפות הוא קם מהספסל ועושה עבודה מצוינת. למרות הפער העצום פרל לא היה שקט: "גם כשהובלנו 22 הפרש חששתי, כי היינו בבעיית עבירות קשה, הפציעה של קמפבל רק הפכה את הבעיה לקריטית יותר ובנוסף הסגל שלנו קצר. אני שמח שהחבר'ה לא נכנסו ללחץ מהריצה של הוד הרון והידיים לא רעדו להם בדקות הסיום. מגיע להם המון קרדיט על עבודה קשה", סיכם פרל.

כאמור בתחילת הרבע האחרון היו לא מעט רגעים קשים במוצקין, עד כדי כך שהיה חשש שהיא תפסיד. הוד השרון עשתה ריצה מטורפת של 0:16 וצמצמה את הפער עד שש הפרש _ 65:59, אבל בסיום שחקי מוצקין חגגו ניצחון חשוב מאוד: 87:81.

קלעו למוצקין: ניב אוזן 20, קני הול (9 רב') 14, איגור סימין וברק אלמוג 13 כ"א, נועם מטלון 11, פלורין קמפבל 10, גיא סהר 4 ויבגני ליוטרין 2 נק'.

בשלישי הקרוב תצא מוצקין למשחק חוץ נוסף, הפעם נגד הפועל מגדל העמק, שניצחה בסיבוב הראשון במוצקין. פרל אימן בעבר משך שנים במגדל העמק והעלה אותה שתי ליגות מ~א עד הלאומית, וסיים איתה בלאומית במקום השני. הוא מודע למשחק הקשה שמצפה לקבוצתו: "אנחנו יוצאים למשחק נגד קבוצה עקשנית, קבוצה ביתית חזקה. אני מאוד אוהב את האגודה, ועם זאת רוצה מאוד לנצח. אני מקווה שפלורין יהיה כשיר למשחק".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות