fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הקפטן מטלון חתם במכבי קרית מוצקין לעונה נוספת, דקל ובן שבת הצטרפו

הקפטן נועם מטלון העמיד בעונה החולפת 12 נק' בממוצע למשחק, ובלט עם 44 אחוז בקליעות מהשלוש, ממובילי הליגה בקטגוריה זו, במקום השני. המאמן רועי פרל: "מטלון הוא לב בתוך קבוצה"
"שמח שמצאתי בית". נועם מטלון | צילום: אברהם אליעזר פורקוש
"שמח שמצאתי בית". נועם מטלון | צילום: אברהם אליעזר פורקוש

מכבי קרית מוצקין הודיעה בסוף שבוע שעבר על החתמתו לעונה נוספת של נועם מטלון (32, 1.97 מ') קפטן הקבוצה בארבע השנים האחרונות. בעונה החולפת מטלון העמיד 12 נק' בממוצע למשחק, ובלט עם 44 אחוז בקליעות מהשלוש, ממובילי הליגה בקטגוריה זו, במקום השני.

המאמן רועי פרל: "אני מאוד שמח שנועם ממשיך איתנו. אנחנו מתחילים עונה חמישית ביחד כשחקן ומאמן. נועם הוא לא עוד שחקן מבחינתי. הוא לב בתוך קבוצה. שחקן שאני מאוד מעריך. עם יכולות כמו של נועם בשילוב עם הניסיון, אין ספק שהוא יהווה עוגן מרכזי ומשמעותי בקבוצה שאנו בונים. אני בטוח שבעזרתו ובעזרת שאר השחקנים נצליח לעמוד במטרות שלנו. מאחל לנועם ולנו הצלחה מרובה".

מטלון: "אני שמח להמשיך עוד שנה במוצקין. זו תקופה לא קלה עם כל הבלגן של הקורונה, אבל אני שמח שמצאתי בית, במיוחד עם משה, אלי ורועי, ואני בטוח שרועי יבנה קבוצה מצוינת. אני מרגיש בר מזל, להמשיך עונה רביעית באותו המקום. זה כיף גדול ודבר די נדיר בספורט. אני אוהב את המועדון ואת האנשים ובטוח שנעשה עונה גדולה. רעב מאוד לשחק ולהצליח ומחכה ומצפה להתחיל את העונה".

דקל ובן שבת המוכשרים הוחתמו

במוצקין הודיעו השבוע גם על החתמתם של הצעירים המוכשרים אוהד דקל (17, 2.05 מ') וים בן שבת (18, 1.84 מ').

דקל שיחק בנבחרת הקדטים של ישראל והשתייך שנתיים לסגל של נבחרת הנוער. בנוסף הוא נבחר לחמישיית העונה במחוז הצפון בליגת העל לנוער בעונה החולפת.

בן שבת היה חלק מהסגל המורחב של נבחרת הקדטים של ישראל וחלק מהסגל המורחב של הנוער. בשלוש השנים האחרונות שיחק בעמק חפר, כאשר היה שותף בקבוצת הבוגרים והנוער של המועדון.

פרל התייחס לצירוף דקל: ״אני מאוד שמח שאוהד מצטרף לתלכיד שאנו רוקמים לקראת העונה הבאה. אוהד הוא שחקן מוכשר, בעל פוטנציאל גדול שיתרום לקבוצה במגוון אספקטים של המשחק. אחת המטרות העיקריות שלנו היא לקדם שחקנים צעירים ואני משוכנע שאוהד יהיה חלק חשוב בקבוצה. הוא יקבל בית חם לעשות את הקפיצה לרמות גבוהות יותר. אני מאחל לאוהד ולנו הצלחה רבה״.

דקל מסר: ״אני מאוד שמח להצטרף למועדון. מודה למשה היו״ר ולרועי המאמן על האמון בי ועל ההזדמנות שניתנה לי. שיהיה לנו בהצלחה״.

על צירוף בן שבת אמר המאמן פרל: ״אני שמח שים מצטרף אלינו. ים בחור צעיר ומוכשר בעל פוטנציאל להתפתח כרכז מוביל ואני מאחל לו בהצלחה״.

בן שבת: ״שמח מאוד לחתום במועדון ונרגש להצטרף לקבוצה. אעבוד קשה ואתן את הכל על מנת שהקבוצה תצליח״.

חדשות ספורט נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות