fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה א': ממן ואטלי זומנו לוועדת משמעת

מאמן עירוני אתא הורחק ביום שישי בחדרה ומאמן צור שלום התעמת עם השופט במשחק הביתי נגד עפולה
מודה ומתנצל. אילן אטלי ואלי אברמוב (צילום: איסר רביץ)

שני המאמנים של שתי הקבוצות הקריתיות בליגה א' בכדורגל זומנו השבוע לוועדת משמעת. מאמן עירוני קרית אתא, ברוך ממן, הורחק במשחק הניצחון של קבוצתו, שנערך ביום שישי בחדרה על ידי השופט דוקה ארנס, לאחר שיצא מהתחום הטכני ובעט בכדור בכעס. זה קרה בדקה ה-70, אחרי שקבוצתו עשתה מהפך במשחק ועלתה ליתרון 1:2. הוא המשיך לתת הוראות לשחקנים אחרי הגדר.

השופט אלי אברמוב מסביר לאטלי למה הוא צריך לפתוח את הארנק (צילום: איסר רביץ)

מאמן מכבי צור שלום, אילן אטלי, התעמת במשחק של קבוצתו שנערך ביום שישי בצור שלום נגד מובילת הטבלה הפועל עפולה, עם שופט המשחק עוזי אברמוב. באמצע המחצית השנייה הפסיק השופט את המשחק וניגש לעברו של אטלי, התפתח ויכוח בין השניים, אך יש להדגיש כי השופט לא הרחיק את אטלי והוא נשאר בתחומי המגרש עד סיומו של המשחק.

בעט בכדור בכעס. ברוך ממן (צילום: נחום סגל)

אחרי המשחק ניהלו אברמוב ואטלי שיחה נוספת בחדר ההלבשה, שבה ככל הנראה אמר השופט למאמן כי הוא מתכונן לציין בדו"ח את התנהגותו של אטלי. לפיכך, יש להניח זומן גם אטלי לוועדת המשמעת.

הדיון בעניינם של ממן ואטלי אמור להיות היום (רביעי)  יש להניח ששניהם לא התייצבו לדיון וזה בטח יעלה להם בכמה מאות שקלים, אולי אפילו אלפייה. טוב שיש מי שדואג להעשיר את קופת ההתאחדות לכדורגל.

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות