fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

זיו תבור חתם בנצרת עילית

קפטן הפועל נצרת עילית בעבר, זיו תבור ומאמן שחקן מכבי קרית ביאליק בשנתיים האחרונות לקח פסק זמן מהבוגרים של ביאליק, אבל יאמן את קבוצות הקט-סל והנערים של המועדון
זיו תבור
זיו תבור (צילום: נחום סגל)
 זיו תבור
רוצה לנקות את הראש. זיו תבור (צילום: נחום סגל)

לאחר משא ומתן שניהל עם שלוש קבוצות החליט זיו תבור, מאמן/שחקן מכבי ביאליק בשנתיים האחרונות, לחתום בהפועל נצרת עלית מליגה א' בתפקיד מאמן/שחקן. תבור מחליף בתפקיד את צור לביא.

תבור חווה שתי עונות מיוחדות מאוד בביאליק. הראשונה הייתה אחת הגדולות בקריירה שלו, לאחר שהצעיד את הקבוצה לאליפות ולעלייה לליגה הלאומית, כשהקבוצה כלל לא הייתה פיבוריטית לעלייה. העונה שאחרי השיא הייתה עונת שפל נוראית, אולי הכי קשה בקריירה של ביאליק. אולי זו הסיבה שתבור החליט לעזוב את ביאליק, למרות שקיבל הצעה מהיו"ר משה פנחס להמשיך לאמן, והוא קיבל החלטה מפתיעה במקצת.

תקציב הקבוצה יקוצץ בכ- 20 אחוזים, שלושה שחקני נוער יעלו לבוגרים, והמטרה תהיה להכשיר כמה שיותר שחקני נוער. מספר שחקנים ותיקים קיבלו הודעה כי הם משוחררים מהקבוצה.

מנכ"ל העמותה לקידום הספורט, אלכס גילדין אמר כי "זיו תבור נבחר על דעת כל חברי הנהלת העמותה. אנו מודים לצור לביא, המאמן היוצא, על שנה של עבודה בשיתוף פעולה מלא".

הקבוצה הבוגרת תתחיל באימונים במחצית ספטמבר. לעמותה לקידום הספורט בנצרת-עילית יהיו השנה חמש קבוצות שיתמודדו בליגות איגוד הכדורסל: קבוצת קט-סל, קבוצת ילדים א' שעלתה ללאומית, קבוצת נוער, קבוצת נערים וקבוצת הבוגרים.

ימשיך לאמן

שתי קבוצות נוספות ניהלו מרדף אחריו בשבועות האחרונים, הפועל מגדל העמק, שעלתה לליגה הלאומית, והפועל נצרת עלית מליגה א'. תבור בחר בקבוצה מהליגה הנמוכה שבה ישמש כאמור בתפקיד כפול : מאמן/שחקן. אבל הוא לא יתנתק לגמרי מהמחלקה וימשיך לאמן בביאליק קבוצת קט-סל וקבוצת נערים.

פנחס התייחס להחלטה של תבור לחתום בנצרת עלית: "זיו הוא נכס יקר לכל אגודה, אדם וחבר נפלא. אישית אני מעריך אותו על חלקו בתפעול קבוצת הגברים בעונה החולפת בזמן היעדרותי. אני מכבד את החלטתו לאמן בליגה נמוכה יותר כדי להתרענן עונה אחת מהלחצים שהופעלו עליו בשתי העונות החולפות. זיו הוא חלק בלתי נפרד ממכבי ביאליק, מבחינתי הוא יוצא לחל"ת, וישוב לאגודה כבר בעונה הבאה בתפקיד מפתח. אני יכול לבשר שאת נעליו הוא יתלה בפעם האחרונה רק כאן, ביתו האחרון בכדורסל -מכבי קרית ביאליק".

השבוע הועלו שמותיהם של מאמנים נוספים כמו: יוסי שוורץ, שאימן את מכבי מוצקין בעונה שעברה, איילון ביהם שלאחרונה פורסם כי יאמן את מכבי מוצקין, אך בינתיים דברים השתנו שם  וחיים תור, שאימן בעבר במכבי ביאליק. נראה כי גורקה הוא המועמד המוביל ובביאליק ממתינים לתשובה ממנו.

איסר רביץ ויצחק סולומון

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות