fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הדור הבא: הפועל עירוני קרית אתא ניצחה בחוץ את הפועל המעפיל

כדורעף ליגת העל גברים: החבורה הצעירה והתוססת של אבי הולצמן חוזרת עם ניצחון חשוב מהעמק. שון קסל: "שמח שיש לנו סגל עמוק ושחקנים צעירים שמשחקים נהדר"

הפועל עירוני קרית אתא יצאה אתמול, שלישי, למשחק חוץ קשה במנשה מול הפועל המעפיל. אחרי ארבע מערכות צמודות, יצאה החבורה של אבי הולצמן כשידה על העליונה עם ניצחון מרשים 3:1 (23:25-23:25-22:25). קרית אתא הפתיעה במערכה הראשונה ובמשחק צמוד ניצחה 25:23.

המערכה השנייה הייתה דומה מאוד לראשונה. משחק צמוד ומותח לכל אורך המערכה, ושוב אתא עם הפיניש האחרון לוקחת עוד מערכה.

המערכה השלישית נפתחה כשהחבורה של המאמן בר נצר חוזרת לעצמה ורושמת מערכה לזכותה, גם כאן משחק צמוד ומותח. כמו כל המשחק המערכה הרביעית מספקת דרמה גדולה, כאשר בסוף המערכה נשלף כרטיס אדום לחובת המעפיל, כרטיס ששווה נקודת מערכה וניצחון 3:1 בסיכום.

שון קסל, המוסר של קרית אתא, ניהל את המשחק נהדר, הפעיל ביעילות את שחקן האמצע סטטיס שסיים עם 19 נקודות. אתא שיחקו נהדר הרבה בזכות אשרף אבו רוקון שנכנס כליברו בשלהי המערכה השלישית כשהמעפיל היו ביתרון גדול. השחקן המוכשר סיים את המשחק עם 67 אחוז קבלה טובה ו-50 אחוז קבלה מושלמת.

את קרית אתא הוביל חוסם האמצע סטטיס עם 19 נקודות (4 חסימות ו-4 אייסים עם 73 אחוז בהתקפה), אליו הצטרפו קבלנקה עם 15 וסילנקו עם 11 ואנוש שטיפט עם 11 נקודות.

כמו שזה נראה כרגע, לפי פתיחת העונה המצוינת של אתא, ניכר כי החבורה של אבי הולצמן עבדה נכון בקיץ, והציפיות ממנה רק יילכו ויגדלו בהמשך העונה.

ביום שלישי, 19:00, תארח הפועל עירוני קרית אתא באולם רוגוזין חטיבה ב' את הפועל יואב כפר סבא. החבורה הצעירה של הולצמן תנסה לשחזר את פתיחת העונה המעולה שלה.

שבחים ממאמן היריבה

היכולת הטובה של אתא לא פסחה אפילו ממאמן הקבוצה המארחת הפועל המעפיל, זוהר בר נצר, שאמר בסיום: "אני חייב להחמיא לאבי הולצמן ולקרית אתא ששיחקו מצוין".

שון קסל, המוסר של קרית אתא, אמר בסיום המשחק: "מאוד שמחים על הניצחון אחרי האימונים הקשים. אנחנו יודעים לנצח מנטלית ולדעת לחזור מפיגורים. שמח שיש לנו סגל עמוק ושחקנים צעירים שמשחקים נהדר – שני הליברויים הצעירים, אשראף אבו רוקון ורועי הולצמן והמצליב-מנחית אנוש שטיפט שאנחנו מאמינים שזאת תהיה שנת פריצה שלו".

מאמן קרית אתא אבי הולצמן, אמר בסיום: "היום היה לנו משחק שקבע לאן אנחנו הולכים – או שמתברגים במרכז הטבלה ולמעלה או שמתחילים להיכנס לשרשרת הפסדים ואיבוד ביטחון. יש שלוש דרגות בליגה הזו. דרגה א' – מטה אשר, מכבי תל אביב וכפר סבא. דרגה ב' – קרית אתא, רמת השרון, המעפיל ועילבון. דרגה ג' – באר שבע וק.ק. תל אביב. התקציבים דרגה א' 1.5 מיליון שקלים. דרגה ב' – חצי מיליון שקלים. במצב הנ"ל אנו שואפים להתברג במקום הרביעי או החמישי על מנת להגיע לפלייאוף. משם להגביר קצב, להוסיף אימונים ולרוץ קדימה.

"לגבי המשחק. הקבוצה גילתה אופי. דברים מתחילים להתחבר. האימונים ברמה, השחקנים מתחילים להאמין בעצמם, אנו בתהליך של שיפור. עוד רחוקה הדרך למטרות שהצבנו. יצאתי אופטימי מהמשחק. אני כל הזמן מספר לשחקנים על קרית אתא הגדולה שיצרה את המסורת, לקחה את האליפות, עלינו לליגת העל ב-1972, וב-1977 לקחנו את האליפות. אין לי ספק שעם הקבוצה הזאת נעשה אותו הדבר. בשבוע הבא כפר סבא מתארחת אצלנו. ניתן מלחמה ונראה מה יקרה".

ביום שלישי, 19:00, תארח הפועל עירוני קרית אתא באולם רוגוזין חטיבה ב' את הפועל יואב כפר סבא. החבורה הצעירה של הולצמן תנסה להמשיך את פתיחת העונה המעולה שלה.

לחדשות ספורט נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות