fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ: "אחת ההתחלות הגרועות שהיו למועדון"

הקבוצה הפסידה 5:2 להפועל חדרה במשחק אימון והפגינה יכולת ירודה. בגזרת הרכש, אין התקדמות במשא ומתן מול חנן ממן ויהב גורפינקל
דאגה רבה בהפועל חיפה. יואב כץ | צילום: אדריאן הרבשטיין
דאגה רבה בהפועל חיפה. יואב כץ | צילום: אדריאן הרבשטיין

דאגה רבה בהפועל חיפה. בקבוצה מודאגים מאוד מהיכולת הירודה של השחקנים, לאחר התבוסה 5:2 להפועל חדרה, רגע לפני חידוש ליגת העל. בצד האדום כבשו אלמוג בוזגלו, שגם בישל לאחמד דראושה את השני.

"זו הייתה קטסטרופה", סיכם הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, את המשחק, "צריך לקחת את הדברים יותר ברצינות. זה שסיימנו בפלייאוף העליון, זה היה בשנה שעברה. עכשיו אנחנו חווים את אחת ההתחלות הגרועות שהיו למועדון, מתוך שבעה משחקים, כולל גביע הטוטו, היו חמישה הפסדים ושתי תוצאות תיקו. אני לא מאשים את האוהדים שהם כועסים".

כץ הוסיף: "העונה הזאת היא פרדוקס. דבר תלוי בדבר ואנחנו תקועים מבחינת הרכש תחת מגבלות התקציב של האוצר. אי אפשר לחזק את הקבוצה כמו שהיינו רוצים, וגם הכסף שהובטח לא מגיע. צריך לחשוב מה אפשר לעשות בתוך המגבלות", הסביר כץ.

כץ התייחס גם לחלוץ הצעיר קייס גאנם, שעל אף שאובחן עם קרע ברצועה הצולבת הקדמית, מרגיש טוב ועורך אימונים חלקיים. "אני עדיין מאמין שיש טעות בבדיקה. אבל נראה שקייס בחור מאוד חזק ואני מקווה שהוא יצליח להתגבר על זה".

במקביל, בהנהלת הפועל חיפה ממשיכים לעבוד בגזרת הרכש בניסיון לצרף את חנן ממן, כשביום שלישי נערכה שיחה בין הקשר ובין יואב כץ. ממן כבר הודיע שיהיה מוכן להתפשר על שכרו וללכת לקראת המועדון בתקווה לקבל חוזה לשלוש העונות הקרובות, אך נכון לרגע זה המשא ומתן תקוע, כשהבעלים הציע לקשר סכום שנמוך במיוחד מזה שהוא מווכן להתפשר עליו.

באשר ליהב גורפינקל, יואב כץ מאוד היה רוצה לראות את המגן השמאלי הצעיר בחוליית ההגנה של חיים סילבס, אך הדבר תלוי במכבי חיפה. נכון לרגע זה אין שינוי במצבו וכל עוד לא יחתום על הארכת חוזה, לא יוכל להצטרף אל האדומים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות