fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אריאל בלומוביץ': "לא תכננתי להיות מאמן"

אחרי שנתיים וחצי מצוינות באגודת הקרייתים החליט אריאל בלומוביץ' לסיים את תפקידו. "מיציתי". האיש, שהוצנח לתפקיד מאמן חירום, מפרגן למועדון ולאנשים וזורק פצצה: "אם היינו מתאמנים קבוע שני אימונים בשבוע וכל השחקנים היו מגיעים למשחקים היינו עולים ליגה מהמקום הראשון

לפני שנתיים וחצי פתח אריאל בלומוביץ' את העונה כשחקן כדוריד במועדון הקרייתים בליגה הלאומית. הוא לרגע לא חשב שיסיים את העונה כמאמן, אבל זה קרה. באמצע העונה פנתה אליו הנהלת המועדון בבקשה שיפשוט את מדי המשחק ויעמוד על הקווים. בלומוביץ', כחייל ממושמע שמוכן לעשות הכל למען המועדון, נענה לבקשה. יש להדגיש, המצב של הקבוצה היה רע מאוד בתחתית הטבלה, עם מבוא לירידה לליגה השלישית.

מה שקרה אחר כך עלה על המצופה, גם של ההנהלה, והקבוצה הצליחה במשימת ההישרדות בצורה מעוררת התפעלות. במצב הזה לבלומוביץ' לא הייתה ברירה והוא חתם לעונה נוספת, שהייתה מוצלחת והסתיימה במקום הרביעי ואחר כך חתם לעונה שלישית רצופה, גם היא הייתה מוצלחת וגם היא הסתיימה במקום הרביעי המכובד.

בלומוביץ (40), נשוי ואב לשלושה, תושב מצפה עדי, מבקש לציין מספר דברים; "מעולם לא תכננתי להיות מאמן. באתי לעזור למועדון שאני מאוד אוהב והייתי חלק ממנו הרבה מאוד שנים. חשוב להדגיש שהעזיבה הייתה מרצוני, הרגשתי שמיציתי ובנוסף אוכל כעת להתפנות יותר לעסקיי.

"אני עוזב מועדון טוב, עם אנשים מצוינים שמנהלים אותו. אני בטוח שאני משאיר אותו בידיים טובות, יש תשתית טובה לעליית ליגה ואני מקווה שזה יקרה בעתיד הקרוב. אני מודיע לך שלא נפלנו מאף קבוצה בליגה. אם היינו מתאמנים השנה בצורה מסודרת שני אימונים בשבוע וכל הסגל היה עומד לרשותי, היינו עולים לליגת העל מהמקום הראשון. בעונה שעברה לא בטוח שזה היה קורה, כי הליגה הייתה יותר חזקה, אבל העונה יכולנו לעשות את זה, למרות ששלוש-ארבע קבוצות שיחקו עם שני זרים".

 

יותר זמן לעסקים וזמן איכות עם הילדים. משפחת בלומוביץ'
יותר זמן לעסקים וזמן איכות עם הילדים. משפחת בלומוביץ' צילום: איסר רביץ

בלומוביץ' טוען כי הנהלת המועדון עושה עבודה נהדרת במחלקת הנוער והוא מציע לעקוב בשנים הבאות אחרי ההתפתחות של המועדון: "כך צריך לעבוד, כך מגיעים להישגים".

מי שחשב שבלומוביץ' הולך הביתה ומשאיר את הענף מאחור, לא יודע עד כמה הכדוריד הוא חיידק שזורם בעורקיו: "התחלתי השנה לשחק בליגה הארצית בקבוצת הטכניון ואמשיך לשחק שם. כל זמן שהגוף שלי יאפשר אמשיך לשחק, אני נהנה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות