fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אכזבה למעין שחף-פורמן באליפות העולם

הקופצת לגובה פספסה את העלייה לגמר הקפיצה לגובה באליפות העולם בגלל שפשוף קליל של העקב ברף הקפיצה. עורך הספורט של הד הקריות היה באליפות והתרשם
מעין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)
מעין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)

יום חמישי שעבר, 10:20, איצטדיון לוזניקי מוסקבה, אליפות העולם באתלטיקה קלה. פחות מעשרת אלפים צופים, קהל מועט מאוד ביחס לקיבולת של האצטדיון הנפלא (85 אלף מקומות), צפו בתחרות הקפיצה לגובה לנשים, אני בתוכם.

הרף עמד על 1.92. השלט מורה מספר 472, מעין שחף-פורמן – ישראל. מעין נעמדה מול מזרן הקפיצות והתכוננה לצאת לקפיצה השלישית שלה בגובה זה, אחרי שפסלה בשני הניסיונות הקודמים.

למעשה זוהי הקפיצה הכי חשובה בקריירה הספורטיבית העשירה שלה. היא ידעה שאם היא עוברת היא עולה לתחרות הגמר שתתקיים כעבור יומיים, וזה אומר שהיא נכנסת למועדון היוקרתי של הקופצות הגדולות בעולם. 1.92 זה השיא האישי שלה, זה גם השיא הישראלי באצטדיון פתוח, שבו מחזיקה מעין ביחד עם דניאל פרנקל.

"קדימה מעין", צועקים בעברית כמה ישראלים מהיציע. מעין מתרכזת, משחזרת בדמיונה את הריצה והקפיצה, ויוצאת לדרך. היא קופצת ולמעשה עוברת, כך היא הרגישה, כך גם אני הרגשתי דרך עדשת המצלמה (צילמתי כמובן) ואז מעשה שטן הרף נפל. הייתי מוכן להישבע באותו רגע שאחד משני השופטים, שישב סמוך לעמוד הקפיצה התעטש באותו רגע, וזה הספיק כדי שהרף ייפול.

מעין נותרה המומה, היא תפסה את ראשה בשתי ידיה כלא מאמינה. כשהיא הייתה באוויר היא ראתה את עצמה בגמר, כשהיא נחתה היא קלטה שאת הגמר היא תראה כעבור יומיים באצטדיון, אבל מהיציע.

איך את מסכמת את אליפות העולם?
"היה כיף, נהניתי מאוד, כשאתה מצליח באליפות עולם אז הכל נראה טוב. האליפות הזו נותנת לי המון רצון וחשק להמשיך לעבוד, אני בטוחה שאגיע לתחרויות גדולות נוספות גם בעתיד".

הסיפור המלא יתפרסם ביום שישי בעיתון הד הקריות

מעין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)
מעין ומאמנה אלברט פונגין. (צילום: נחום סגל)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות