fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפצע בתאונת דרכים, יפוצה ביותר מ-3 מיליון שקלים

התאונה אירעה בפברואר 2015, בעת שהתובע, תושב קרית חיים, רכב אופנוע כבד. הוא נפגע בצורה חמורה, הורדם והונשם
זירת התאונה ליד בית המשפט בקריות צילום עצמי
זירת התאונה ליד בית המשפט בקריות צילום עצמי

צעיר בן 26 מקרית חיים יפוצה ב-3.3 מיליון שקלים בגין נזקים שנגרמו לו בעקבות תאונת דרכים קשה שעבר והותירה אותו עם 74 אחוזי נכות רפואיים ו-100 אחוז אובדן כושר עבודה.

תאונת הדרכים אירעה בפברואר 2015, בעת שהתובע רכב אופנוע כבד. את פרטי התאונה הוא אינו זוכר כלל, מכיוון שאיבד את הכרתו. הוא נפגע בצורה חמורה ונרחבת מאוד, ובהגיעו לבית חולים רמב"ם הועבר לחדר הלם, הורדם והונשם. בבדיקות התברר כי מדובר בפגיעות רב מערכתיות שמסכנות את חייו באופן מיידי, לרבות ניתוק הגולגולת מעמוד השדרה. בהליך מורכב הצליחו הרופאים לחבר את הגולגולת חזרה לגופו והוא נזקק לתקופת שיקום ארוכה במיוחד, שכללה עשרות ניתוחים אורתופדיים ושיקומיים וכן אשפוז בבית לוינשטיין. בנוסף לפגיעותיו הגופניות, הוא טופל גם בפן הרגשי ונפגש עם עובדת סוציאלית ופסיכולוגית, שסברה כי נוכח פגיעת הראש ואיבוד ההכרה יש לבצע הערכה קוגניטיבית.

עו"ד סיגל לביא אלבז (צילום: גיל נחושתן)
עו"ד סיגל לביא אלבז (צילום: גיל נחושתן)

עו"ד סיגל לביא אלבז מקרית מוצקין, המתמחה בדיני נזיקין, שליוותה את התובע בהליך המשפטי, ביחד עם עו"ד אבי אמר, טענה בכתב התביעה: "לפני התאונה היה התובע בחור צעיר בראשית דרכו, השתחרר מהצבא כלוחם בצנחנים, בריא, תוסס ומלא חיים. התובע הקים עסק עצמאי ודרכו הייתה צפויה להיות מצליחה ומשגשגת. לאחר התאונה הפך התובע שבר כלי, הוא נזקק לעזרים אורתופדיים, מתנייד על קביים וכיסא גלגלים, זקוק לעזרה בפעולות היומיום, מבקר תדירות בבתי החולים לצורך בדיקות וטיפולים, סובל מכאבים נוראיים ומחוסר פרנסה".

עורכי הדין הגישו  לבית משפט המחוזי בתל אביב תביעה כנגד "הפול", התאגיד המנהל של המאגר לביטוחי רכב חובה. בשבוע שעבר נחתם הסכם פיצויים במסגרתו ישופה הצעיר על נזקיו, כולל קצבת הפיצויים מהמוסד לביטוח לאומי. "כתוצאה מהתאונה נפגע כושר ההשתכרות של התובע ונגרמו וייגרמו לו הפסדי שכר ניכרים והוא יזדקק לעזרה מוגברת וימשיך להזדקק לה בעתיד. הוא עבר אירוע טראומתי שאין מחלוקת כי ישפיע על עתידו שלו אך גם על סביבתו – משפחתו וחבריו. הוא קיבל את חייו בחזרה הודות לרופאי בית החולים, אולם נכונה לו עבודה מורכבת ומסובכת כדי לשקם את חייו", מסכמת עו"ד אלבז.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות