fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

149 אלף שקל הון עצמי ויש לכם דירה חדשה בקרית ים

קבוצת כפיר, הבונה את OLYMPIA TOWERS - מגדלי הספורט של קרית ים, מציעה תנאי תשלום נוחים במיוחד לרוכשים דירה בפרויקט. בנוסף, הרוכשים מקבלים 12 צ'קים בסכום של החל מ-3000 שקל לחודש לכל צ'ק לפי גודל הדירה
OLYMPIA TOWERS - מגדלי הספורט של קרית ים | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן | קבוצת כפיר
OLYMPIA TOWERS - מגדלי הספורט של קרית ים | הדמיה: 3dvision ואדריכל זהר אלטמן

קבוצת כפיר, הבונה את OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים, מודיעה על תנאי תשלום מיוחדים לרוכשים דירה בפרויקט: 149 אלף שקלים הון עצמי והיתרה בתנאי תשלום נוחים במיוחד. בנוסף, במסגרת המבצע "שנה ראשונה עלינו", לאחר מסירת הדירה, הרוכשים מקבלים 12 צ'קים בסכום של החל מ-3000 שקל לחודש לכל צ'ק לפי גודל הדירה.

פרויקט OLYMPIA TOWERS – מגדלי הספורט של קרית ים מוקם בשכונת גלי ים החדשה, קילומטר וחצי מחוף הים. הוא כולל ארבעה בניינים, המשלבים בתוכם סטנדרט מגורים מרשים.

הפרויקט כולל ארבעה בניינים, מתוכם שני מגדלים של 25 קומות ושני בניינים של 10 קומות, ומוצעות בו דירות שלושה, ארבעה ,חמישה ושישה חדרים, פנטהאוזים ודירות גן בסטנדרט בנייה גבוה עם מרפסת, כולן מתוכננות בקפידה, חנייה ומחסן קומתי צמוד לדירה. המחירים – החל  מ-1.037 מיליון שקלים.

מקבוצת כפיר נמסר, כי לראשונה בצפון תוקם שכונה דיגיטלית שבה ישולבו אמצעים טכנולוגיים כגון: מצלמות לביטחון התושבים המקושרות למוקד העירוני, תאורה חכמה, תשתית רשת במתחמים הציבוריים, ניהול חכם של פינוי אשפה ואפליקציה לתושב שתיתן אפשרות להתקשר עימו התושב בשגרה ובחירום.

הפרויקט עוצב על ידי משרד האדריכלים אלף-בית, שבראשו עומד האדריכל זהר אלטמן, שמשרדו מופקד על תכנון השכונה כולה.

קבוצת כפיר מקימה כיום כ-665 דירות בקריות – בקרית ים, בקרית ביאליק, בקרית מוצקין בקרית אתא, בקרית חיים, בקרית שמואל ובחיפה.

חדשות נדל"ן נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות