fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצת שובל רכשה קרקע של כ-5 דונם בפארק המדע והתעשייה סמוך ליקנעם

תקים במקום את בית שובל - בניין הנהלת המטה של החברה - ותשכיר שטחים לחברות שונות. תמורת הקרקע שילמה שובל 7.1 מיליון שקלים
בית שובל. בניין הנהלת המטה של קבוצת שובל | הדמיה: SO אדריכלים - שחר לולב
בית שובל. בניין הנהלת המטה של קבוצת שובל | הדמיה: SO אדריכלים - שחר לולב

קבוצת שובל, בבעלות איש העסקים משה מילר, רכשה קרקע בשטח של כ-5 דונם  סמוך לכביש 6 בפארק המדע והתעשייה מבוא כרמל סמוך ליקנעם עילית, שבו תקים את בית שובל – מטה החברה החדש של הקבוצה. שובל שילמה על הקרקע כ-7.1 מיליון שקלים.

לדברי סמנכ"ל השיווק והפיתוח עסקי של החברה ישי רוט, האזור נמצא בצומת דרכים נגיש, סמוך לכבישים 70 וכביש 6. בניין הנהלת המטה של הקבוצה ישתרע על שטח של כ-5 דונם וישלב מסחר בקומת קרקע, מעבדות והייטק, שבו יושכרו שטחים לחברות שונות, כאשר הקומות האחרות ישמשו את מטה החברה.

הבניין יתוכנן על ידי האדריכל שחר לולב מבעלי so אדריכלות. צפי האכלוס של בית שובל הוא בעוד כ-20 חודשים.

בשובל מציינים כי נבחנו חלופות רבות בערים סמוכות, ולבסוף הוחלט לבחור בפארק המדע והתעשייה מבוא כרמל בשל מיקומו הגיאוגרפי המצוין.

רוט: "לאור המיקום על צומת הכבישים המרכזיים ובשל מיקומו הירוק והנקי,  אנחנו הולכים להקים את אחד הבניינים היפים במבוא כרמל עם בריכה אקולוגית בכניסה ופסלים מיוחדים וחפצי אמנות.

את קבוצת שובל ייצג בעסקה עו"ד עופר גראור.

קבוצת שובל, שבבעלותו של היזם משה מילר, היא מקבוצות הבנייה המובילות בישראל, בעלת ניסיון של 35 שנים ומוניטין רב בתחומי הבנייה והיזמות. מאז היווסדה בשנת 1985 יזמה וביצעה פרויקטים מורכבים רבים בתחום הבניה למגורים, מסחר, תעשייה, מגדלי משרדים  מוסדות חינוך ומרכזים לוגיסטיים.

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות