fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרדכי י.שמשינס משיקה את היישומון 'אלכסנדר 3D TOUCH'

האפליקציה החדשה של חברת שמשינס מחברת אתכם אל פרויקט המגורים ,"אלכסנדר", בשקיפות מלאה ונוחות מקסימלית. את חווית הרכישה שלכם תתחילו ישירות מהאפליקציה
היישומון שמשינס. תמונה: גיק דיגיטל
היישומון שמשינס. תמונה: גיק דיגיטל

רכישת דירה, בלי לצאת מהבית, נתפסה עד לא מזמן, עבור כולנו  כבלתי אפשרית.  בודדים היזמים שניסו והצליחו להנגיש ללקוחותיהם את האפשרות לקניית דירה באמצעים דיגיטליים ולתת את רוב האינפורמציה על כל דירה ודירה בבניין- מיקום, גודל, מס החדרים ,תכנון הדירה  והמחיר והכל בשקיפות ונוחות מקסימליים.

אם יש כזה, הצד החיובי שהביא עמו וירוס הקורונה הוא הנגשת ה"אונליין"  לכולנו: רכישות, פגישות ב"זום" ועוד. המציאות החדשה לתוכה נקלע העולם חייבה גם את עולם הנדל"ן לשנות דפוסים והרגלים שהיה נדמה שלא ישתנו לעולם.

חברת מ.י. שמשינס, כחלק מתפיסת עולמה, הרימה את הכפפה ופיתחה עבור לקוחותיה את אפליקציית 'אלכסנדר 3D TOUCH'. המחברת את הלקוח לבית ולפרויקט בצורה מקסימלית ובשקיפות מירבית. מעתה יכול כל אחד וללא כל התחייבות, להוריד ולהדפיס את תכניות המכר, באפשרותו להתעדכן ברמה שבועית בהתקדמות הבנייה וכמובן לשוחח או לפגוש את נציג המכירות של הפרויקט והכל בזמן ובמקום שנוחים  לו.

הדי שמשינס, מנכ"לית חברת מ.י.שמשינס: "עד היום רכשנו דירה בלי שהתאפשר לנו לבדוק באופן עצמאי ,וללא כל לחץ פרטים שונים על כל דירה ודירה בפרויקט שאנו מעוניינים בו. עם האפליקציה שלנו הכל ברור, הכל רשום, ניתן למעשה "לטייל בבניין" ולבחון איזו דירה באיזו קומה מתאימה לנו ולהשוות בין הדגמים השונים.למעשה עם האפליקציה שלנו אין  סיבה שלא לרכוש דירה באונליין, לשבת בבית, מול המסך  לבחון לעומק את הדירות השונות בפרויקט ,מכל זווית, לצפות  בכל הנתונים הרלוונטיים  ולבחור את מה שמתאים לנו בלי לחץ  ובנוחות מקסימלית. אני מזמינה אתכם להתנסות ולהתרשם"

אפליקציית אלכסנדר 3D TOUCH הנה פיתוח החברה ומאפשרת לכל אחד במגע אצבע לצפות בזווית  360 מעלות  במודל הפרויקט ,לסייר בכל הדירות בבניין, ולקבל על כל אחת ואחת את כל האינפורמציה הרלוונטית לבחירת דירת חלומותיו. פרויקט 'אלכסנדר' שבקריית חיים הנו פרויקט מגורים הנבנה בימים אלו באחד הרחובות היפים בקרית חיים מזרחית.

כנסו לאפליקציה בלינק: https://shamshins.co.il/buisness-card/

לעידכונים נוספים כנסו לעמוד הבית "הד הקריות"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות