fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפרויקט הכי יפה בעיר

הפרויקט החדש של חברת שובל מתחמי מגורים בע"מ במיקום מעולה על צלע הכרמל מציע יוקרה מול רצועת החוף המרהיבה, חזון אדריכלי פורץ דרך וחדשנות אורבנית
משדרים יוקרה. פרויקט שובל רחוב אהוד 17 חיפה
משדרים יוקרה. פרויקט שובל רחוב אהוד 17 חיפה

ברחוב אהוד 17 בחיפה, שלוש דקות נסיעה ממנהרות הכרמל, על צלע ההר, מוקם בימים אלו אייקון מגורים חדש ויוקרתי. הנגישות התחבורתית והנוף החלומי לים הציבו רף גבוה מאוד לחברת הבנייה שובל מתחמי מגורים מקבוצת שובל, הבונה במקום פרויקט מגורים יוקרתי עם חזון אדריכלי פורץ דרך במתווה של הריסה ובנייה.

קבוצת שובל יזמה פרויקט, המשקף את כל היתרונות של המטרופולין הגדול בצפון. היא תבנה 11 דירות של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים עם מרפסות שמש של 14 מ"ר, שתוכננו באדריכלות מרשימה מול נוף פתוח לים, לצד דירות גן ופנטהאוז במפלס אחד, המשתרע על 210 מ"ר עם מעלית פרטית היישר לדירה.  בפרויקט ייבנה לובי מפואר, ולכל דירה יוקצו שתי חניות בחניון תת קרקעי. כל דיירי הבניין פונו, הבניין ייהרס ובקרוב, יחלו עבודות הבנייה, עם קבלתו בשבועות הקרובים של היתר הבנייה. הפרויקט, שייהנה מליווי בנקאי מלא, משווק ללא עמלת תיווך על ידי מורג נכסים ובליווי המשפטי של משרד עורכי הדין רון ברנט ושות' תכנון אדריכלי אלי ניסן.

"היתרון הגדול והבלעדי של הפרויקט הוא הנגישות המעולה שלו למוסדות חינוך, בהם: בית הספר הריאלי, עופר גרנד קניון, מנהרות הכרמל, כביש החוף, אצטדיון סמי עופר, חופי הים המרהיבים, פארקים ושטחים ירוקים", אמר מנהל חטיבת היזמות בחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ ישי רוט.

משדרים יוקרה. פרויקט שובל רחוב אהוד 17 חיפה
משדרים יוקרה. פרויקט שובל רחוב אהוד 17 חיפה

הלקוח מעל הכל

קבוצת שובל מגורים בבעלות היזם משה מילר עוסקת, מאז הקמתה לפני כשלושה עשורים, בייזום ובנייה ומציבה סטנדרטיים חדשים של יוקרה ויופי, כשהדגש הוא על איכות חיים וסטנדרט בנייה גבוה. המוטו של החברה הוא שהלקוח הוא מעל הכל. הקבוצה חרתה על דגלה ערכים של יושר, אמינות ומקצועיות וגיבוש יחסי גומלין בין החברה ללקוחותיה. חברת שובל מגורים משמשת זרוע הביצוע של הקבוצה לפיתוח פרויקטים והקמת מבני מגורים ברחבי הארץ. היא ידועה בביצוע מדויק של פרויקטים, עמידה בלוחות זמנים ומתן פתרונות מהירים. במסגרת פעילותה עוסקת החברה בתחום ההתחדשות העירונית, השבחת פרויקטים, תמ"א 38 והליכי פינוי בינוי. החברה מעורבת כיום ביותר מ-20 פרויקטים בתחום היזמות ברחבי הארץ.

משדרים יוקרה. פרויקט שובל טאצ'
הצלחה מסחררת. פרויקט שובל טאצ'

הצלחה מסחררת בפרויקט שובל טאצ' בביאליק

קבוצת שובל רכשה לפני כשנתיים מגרש, ברחוב הערמונים פינת מנשה בלב השכונה הוותיקה של קרית ביאליק, ששימש את מחסני העירייה. על הקרקע זו מקימה את פרויקט שובל טאצ' היוקרתי, ולמעשה עשתה היסטוריה בשינוי המרקם העירוני ובקפיצת מדרגה לחדשנות אורבנית.

"אנחנו נמצאים בשלב בניית השלד ורוב הדירות בפרויקט נמכרו, נותרו לנו רק 9 יח"ד, דבר המעיד על מיקום מנצח ותכנון הדירות הפונקציונלי" אמר מנהל חטיבת היזמות בחברת שובל מתחמי מגורים בע"מ ישי רוט.

פרויקט שובל טאצ' יכלול 38 דירות עם מפרט יוקרתי וסטיילינג צעיר, המשמש דוגמא חיה של התחדשות עירונית, כשקהל היעד הוא בעיקר זוגות צעירים שקיבלו מהחברה תנאי מימון אטרקטיביים. תמהיל הדירות בפרויקט הוא מגוון – שלושה, ארבעה וחמישה חדרים, דירות גן ודופלקסים של שבעה חדרים, הכוללים ג'קוזי יוקרתי בכל מרפסת. בפרויקט נותרו דירות בודדות למכירה.

היזם משה מילר מסביר: "יתרונה המובהק של קבוצת שובל הוא שהיא גם חברה יזמית וגם חברה מבצעת, מה שמקנה ביטחון ושקט לרוכשים בפרויקט. כשראיתי את הלוקיישן של המחסנים העירוניים של קרית ביאליק, הבנתי שכאן ייבנה חלום להרבה מאד זוגות צעירים וילדים בקריות. בחרנו להיכנס לקריות דרך קרית ביאליק, כי המיקום הזה, מול השדות הפתוחים, נותן הרבה השראה".

במקביל, בונה קבוצת שובל ברכסים את מתחם המגורים "שובל על הרכס", המציע 124 דירות לזכאים חסרי דיור במסגרת תכנית מחיר למשתכן וכן את פרויקט המגורים "שובל במושבה" בפרדס חנה כרכור. לאחרונה אכלסה החברה את פרויקט היוקרה "אלוני צורן" בצורן הוותיקה. החברה בונה גם מגה שכונת מגורים עם 800 דירות בבאר שבע.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות