fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הסגנון האירופאי כובש את אתרי הבנייה: בנייה בבלוק האדום צוברת תאוצה ברחבי הארץ

התופעה הנדל"נית החדשה של בנייה בבלוק האדום צוברת תאוצה, עוד ועוד בתים בערים ובישובים השונים קמים עם הבלוק האדום שעד היום היינו רגילים לראות רק בביקור באירופה. מנכ"לית חסין אש, טלי חדד: "מוצר הדגל שלנו- הבלוק האדום, מביא בשורה חדשה לעולם הבנייה והנדל"ן והוא מיוצר ומשווק על ידי מפעל חסין אש בלעדית בישראל
בנייה, הבלוק האדום. באדיבות חסין אש
בנייה, הבלוק האדום. באדיבות חסין אש

התופעה הנדל"נית החדשה של בנייה בבלוק האדום צוברת תאוצה ברחבי הארץ וכובשת גם את הצפון, עוד ועוד בתים בערים ובישובים השונים קמים עם הבלוק האדום שעד היום היינו רגילים לראות רק בביקור באירופה.

מפעל "חסין אש" הבאר-שבעי מייצר ומשווק לראשונה בישראל בלוקים אדומים כמו שהכרנו עד היום רק מביקור באירופה. הבלוק האדום העשוי מחומרים טבעיים בלבד – חרסית הנכרית בנגב, מונע רטיבות בקירות יותר מבלוק רגיל ואף בעל תקן ל"מבנה חסין קליעים" מטעם המכון המוסמך הגרמני. לאחרונה אנו עדים לבנייתם של יותר ויותר בתים ברחבי הצפון עם הבלוק האדום והבנייה באמצעותו הפך לטרנד נד"לני חדש.

ממבט חטוף בשטחי הבנייה וההרחבות של הישובים והערים המרכזיות בארץ, ניתן לראות כי הבנייה עם הבלוק האדום הולכת וגוברת. לפני כשנתיים חסין אש התחיל לעבור הסבה לייצור בלוקים לבנייה מקרמיקה – בערך 60-70 אחוזים מהבנייה באירופה עשויה מהם. והיום לראשונה, מפעל חסין אש מייצר בלעדית בארץ בלוק אדום על פי התקן האירופי. הבלוקים הם מובילי דרך, בעלי יתרונות גדולים מול הבלוקים הקיימים. המפעל עובד עם מעבדת חקר לבלוקים קרמיים מכל העולם.

חסין אש הוא המפעל הראשון והיחיד בארץ שמיצר ומשווק בלוק אדום מקרמיקה על פי הטכנולוגיה האירופית. הבלוק אקולוגי ועשוי כולו מחומרים טבעיים, בעל מסה תרמית גבוהה ומבודד תרמית ואקוסטית יותר מבלוקים אחרים הקיימים בשוק. בנוסף, הבניה בעזרת הבלוק הקרמי חוסכת באנרגיה ואף בעלת תקן למבנה חסין קליעים.

מנכ"לית חסין אש, טלי חדד: "מוצר הדגל שלנו- הבלוק האדום, מביא בשורה חדשה לעולם הבנייה והנדל"ן והוא מיוצר ומשווק על ידי מפעל חסין אש בלעדית בישראל. המפעל שלנו מהווה לא רק גאווה ישראלית, אלא גם בשורת בנייה חשובה שמופצת בכל רחבי המדינה וכמות הנהנים מיתרונות הבלוק גדלה מידי יום".

צרו קשר עם מפעל חסין אש באתר: https://www.hassin-esh.co.il/ בטלפון: tel: 5637*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות