fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי הקורונה: הנהירה אל הפנטהאוזים

החלום הישראלי על בית עם גינה התרחב בשנים האחרונות לדירות מיוחדות נוספות, שבראשן מככב הפנטהאוז. דירת הגג, בראש הבניין, עם מרפסת גדולה ונוף נהדר, היא משאת נפשם של רוכשי דירות רבים. אבל, באופן טבעי, הפנטהאוזים יקרים יותר ומיועדים לקהל יעד מסוים. על פי נתוני אתר יד 2, בשנה האחרונה, הביקוש לדירות מיוחדות ובמיוחד הביקוש לפנטהאוזים האמיר והמכירות בשטח הוכיחו שאכן כך המצב.
מרפסת פנטהאוז גבעת אלונים בקרית אתא | הדמיה וויו פוינט

"בשכונת גבעת אלונים בקרית אתא אפשר למצוא את כל סוגי הדירות" אומרת שרה אילין, סמנכ"לית השיווק בחברת שרביב "דירות בנות 4 ו-5 חדרים סטנדרטיות, דירות בבנייני בוטיק, דירות גן, צמודי קרקע וכמובן גם את הפנטהאוזים.

בשנה האחרונה הביקוש לפנטהאוזים בשכונה גדל משמעותית ורבים מתושבי השכונה שהצליחו לגייס את ההון הנדרש שדרגו לפנטהאוז. הסיבה לביקוש הגבוה, אני מניחה, נעוצה בעובדה ששנת הקורונה הגדילה את הצורך של אנשים במרחב ביתי ופנטהאוז בהחלט עונה על הדרישה הזו".

פנטהאוז גבעת אלונים בקרית אתא | הדמיה וויו פוינט

מוטי וגנר, פנסיונר שרכש לאחרונה פנטהאוז בפרויקט של שרביב בגבעת אלונים מספר על הקנייה: "רצינו פנטהאוז חדש, נוח ומרווח, אז קנינו פנטהאוז בשטח של כ-150 מ"ר בגבעת אלונים בקומה ה- 10 והאחרונה בבניין, עם מרפסת של כ- 100 מ"ר ואנחנו נהנים מנוף מדהים. התכנון המקורי של הדירה הוא של 6 חדרים והפכנו אותה ל-4 חדרים, כי רצינו שהחללים המשותפים – מטבח וסלון, יהיו גדולים  במיוחד. אנחנו מאוד אוהבים לארח ועוד יותר אוהבים לעשות ארוחות על האש, ככה שחלק גדול מהמרפסת שלנו כולל מטבח חוץ, גריל, מעשנת וכל מה שצריך לארוחת בשרים טובה".

תמונת נוף מפנטהאוז בקומה ה- 18 | צילום: ספרינג הפקות

מחברת שרביב נמסר כי בגבעת אלונים מוצעים למכירה כמה פנטהאוזים, ביניהם: פנטהאוז בבניין בוטיק, בקומה השישית והאחרונה, בבניין בן 10 דיירים בלבד, בשטח של כ-165 מ"ר ועם מרפסת בשטח של 50 מ"ר; פנטהאוז בקומה ה-18, בשטח של כ-150 מ"ר ועם מרפסת בשטח של כ-80 מ"ר ופנטהאוז דומה בבניין אחר, בקומה ה- 10 והאחרונה.

 

חולמים על בית גדול ומפנק, עם מרפסת גדולה ונוף שלא נגמר? צרו קשר ונשמח להגשים לכם את החלום!

לפרטים נוספים >>לחצו כאן <<

או בטלפון: 5950*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות