fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נדל"ן: הנסיכה תעבור שיפוץ ב-5 מיליון שקלים

אולמי הנסיכה בחוצות המפרץ, הולכים לשנות את פניהם. חברת הניהול של אולמי הנסיכה, תועבר בקרוב לניהול של מייסד האולם, אהרון חן
אהרון חן
מפעל חיים. אהרון חן (צילום: מבטים)

בכוונת הבעלים לשפץ את האולמות בעלות כוללת המוערכת בין 3-5 מיליוני שקלים.

חברת הניהול של אולמי הנסיכה, תועבר בקרוב לניהול של מייסד האולם, אהרון חן ויותאמו לשדרוג שעובר מתחם חוצות המפרץ. במקביל, הנהלת חוצות המפרץ אישרה השבוע כי מגרש חדש המשתרע על שטח של כ-40 דונמים ונרכש לאחרונה על ידי הנהלת המתחם, יוקצה לטובת מגרש חנייה לאורחי האולם.

אהרון חן מקרית אתא הקים את אולמי הנסיכה לפני כ-17 שנה והביא לעליית מדרגה בקרב אולמות האירועים שפעלו באזור הקריות. במהלך השנים, הושכרו האולמות לחברות ניהול שונות, שניהלו את האולמות תחת השגחתו של חן.

אהרון חן
מפעל חיים. אהרון חן (צילום: מבטים)

לאחרונה, החליט חן להחזיר את ניהול האולמות לידיו, ואף הקים משרדי הנהלה חדשים  ושם כבר נסגרות עסקאות לאירועים עתידיים. במקביל, חתם חן על הסכם עם חוצות המפרץ, לעשר שנים נוספות להפעלת אולמות האירועים. בראשון לאוקטובר, יכנס ההסכם לתוקף, במסגרתו תחל חברת הניהול של חן עצמו, לנהל את אולמי הנסיכה.

חלק מהחוזה עם מתחם חוצות המפרץ, היה שיפוץ אולמות האירועים  והתאמת המבנה לשדרוג שעובר המתחם בשנתיים האחרונות. במסגרת השיפוץ, תשוקם כל הכניסה לאולם, בקומת הקרקע בסמוך למעליות, כשבתוך האולמות יערך השיפוץ המרכזי. גם הקמת המשרדים החדשים, היא חלק מהשיפוץ הנרחב.

"אנחנו כבר עובדים במשרדים החדשים", אמר השבוע בעל אולמי הנסיכה אהרון חן, "והתחלנו לקבל אירועים חדשים לחודשים הקרובים. החלפת חברות הניהול של האולם יצר בלבול בקרב הלקוחות. אנשים ביקשו לדעת אם אולמי הנסיכה נסגרים.

"לא רק שאולמי הנסיכה לא נסגרים, אנחנו עומדים להשקיע בשיפוץ נרחב באולמות, למען לקוחותינו. הדבר היחידי שישתנה הוא החברה המנהלת את האולם. כל השאר יישאר בדיוק אותו הדבר. צוות העובדים והמלצרים, והחשוב ביותר, השף של הנסיכה איגור גסנוב, שימשיך לנצח על הקולינריה המשובחת עבור אורחנו".

מנכ"ל מתחם חוצות המפרץ חיים חורש: "אני שמח להמשיך לשתף פעולה עם בעלי הנסיכה אהרון חן. אני מברך על ההשקעה שלו בשיפוץ האולם, שמשתלבת בתזמון מדויק עם שדרוג ופיתוח כל מתחם חוצות המפרץ.

"בנוסף, המגרש שרכשנו לאחרונה, בצמוד לאולמי הנסיכה, מיועד להגדלת החנייה בעוד 800 מקומות חנייה, שישמשו, בין היתר, גם את אורחי האולם. אנו מאחלים בהצלחה לאהרון חן ולצוות האולם ומאחל עשר שנים פוריות נוספות".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות