fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משל"ט מחוז חוף במקום הראשון ביחידות המצטיינות של משטרת ישראל

מקום ראשון למשל"ט מחוז חוף. צילום: דוברות המשטרה
מקום ראשון למשל"ט מחוז חוף. צילום: דוברות המשטרה

במכללה הלאומית לשוטרים נערך טקס הענקת אותות הוקרה ליחידות שהצטיינו בשנת העבודה 2018 וזאת במטרה להוקיר את פועלם למען הציבור ולהמשיך לטפח ולעודד מצוינות שרותית וארגונית. היחידות המצטיינות נבחרו על סמך בולטות תפקודית ברמה יוצאת דופן, במסגרות של פעילות מניעה לצד פעילות אכיפה, גילויי יוזמה וחדשנות בהתמודדות עם פשיעה ושירות ברמה הגבוהה ביותר. הטקס נערך במעמד השר לבטחון הפנים, גלעד ארדן, מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל, ובהשתתפות קצינים, מפקדי ונציגי היחידות המצטיינות ואורחים נוספים.

מ״מ מפכ״ל המשטרה, ניצב מוטי כהן אמר: ״המצוינות היא ערך בסיסי בעבודת המשטרה בכל ימות השנה. כל יחידה שנבחרה היום כמצטיינת, הוכיחה כל אחת בגזרתה אל מוּל אתגריה שניתן לייצר שילוב ראוי בין הישגים מבצעיים לתרבות ארגונית. שילוב בין שירות איכותי לצד קידום פרויקטים קהילתיים, סקרי עמדות הציבור לצד הורדת הפשיעה, תוך שמירה על משמעת יחידתית וטיפוח הפרט. אולם מעבר לכל, עמוד השדרה של המשטרה אינו טמון רק בעוצמתה המבצעית והטכנולוגית אלא דווקא בקוד האתי שלה ומימושו הלכה למעשה בכל רגע נתון. על השוטרים לשמש דוגמה אישית בחייהם הציבוריים ובחייהם האישיים ועל משטרת ישראל לבסס את אמון הציבור על ידי מתן שירות איכותי לאזרח.  משטרה אפקטיבית ויעילה, היא כזו אשר מכבדת כל אדם על פי מצפונו והשקפת עולמו, בגבולות החוק. לכן עלינו כמשטרה החובה להעניק לכלל הציבור על מגזריו המגוונים, שירותי משטרה מתקדמים, הוגנים ומקצועיים".

בהמשך דבריו, אמר מ"מ המפכ"ל: "כוחה של חברה דמוקרטית הוא ביכולת לספק ביטחון אישי יציב לאזרחיה, תוך השלטת חוק וסדר באופן בלתי מתפשר וחיזוק כושר ההרתעה אל מול העבריינים. משקלו של הביטחון האישי במשוואת החוסן הלאומי מוטלת בעיקר על כתפינו, ובהתאם עלינו להמשיך לפעול כמשטרה במטרה לשרת ולהגן על החברה בישראל".

בקטגוריית מרכזי השליטה זכה משל"ט מחוז חוף שממוקם בשטח תחנת משטרת זבולון.  מרכזי השליטה של משטרת ישראל הם חלון הראווה של הארגון כולו. שבעת המוקדים המחוזיים מקבלים למעלה משמונה מיליון שיחות מדי שנה ונדרשים למענה מקצועי לכל אזרחי ישראל בכל ימות השנה ובכל שעות היממה. משל"ט מחוז חוף הצטיין בשנה החולפת, לאור הישגיו הבולטים בתחום השירות לאזרח, בשימור וטיפוח ההון האנושי וקיום הליכי פיקוח ובקרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות