fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עשו ארז דה דרזנר ורועי לולו בחוצות המפרץ?

הסטייליסטית יעל תל, ארז דה דרזנר וענת בן גלים (צילום: יניר סלע)
הסטייליסטית יעל תל, ארז דה דרזנר וענת בן גלים (צילום: יניר סלע)

השורד בדימוס ומעצב השיער בהווה רועי לולו ( הישרדות 5 ) והדוגמן ארז דה דרזנר מפליטי "האח נפגשו ביום ראשון על סט הצילומים לקמפיין החורף של מתחם חוצות המפרץ.

לולו, שהיה אמון על עיצוב שיער הדוגמנים בקמפיין, התרשם מבלוריתו של דה דרזנר ואף הציע לו כמה קווי תספורת שיכולים להתאים לתווי פניו. דה דרזנר, שידוע כחובב אופנה מושבע סחב את לולו בהפסקת הצהריים למסע שופינג מטורף בחנויות המתחם והשניים אומנם דילגו על ארוחת צהריים אבל חזרו מלאי אנרגיה ועם שקיות למכביר של המותגים המובילים.

הסטייליסטית יעל תל, ארז דה דרזנר וענת בן גלים  (צילום: יניר סלע)
הסטייליסטית יעל תל, ארז דה דרזנר וענת בן גלים (צילום: יניר סלע)

כך, בהפסקת צהריים שנערכה שעה , הוציא דה דרזנר כ -1500 ששקלים ולולו כ אלף שקלים.  דה דרזנר חידש את ארונו בחולצות מכופתרות, ג'ינסים, נעליים ואילו לולו העדיף קולקציה חורפית ספורטיבית של מגוון המותגים בספורט ורטהיימר.

מנכ"ל חוצות המפרץ חיים חורש ששמע על מעלליהם של השניים בזמן ארוחת הצהריים, הזמין את השניים בסיום יום הצילומים המוצלח לארוחה מפנקת בקפה גרג שבמקום.  בהפסקה הקליק הצלם המוכשר יניר סלע, על מנהלת השיווק של מתחם האאוטלט המותגים חוצות המפרץ ענת בן גלים, הסטייליסטית יעל תל וכמובן דה דרזנר

ארז דה דרזנר ורועי לולו צילום
ארז דה דרזנר ורועי לולו (צילום: יעל תל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות