fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

על שמות לילדות ועל ניר והגר – פרק אחרון בהחלט של חתונה ממבט ראשון

איזה אושר. ניר והגר ביחד. הגר היא בחורה מאוד אינטליגנטית שיש לה תובנות מצוינות על החיים, אבל לפעמים המפתח לאושר אינו דווקא אינטליגנציה מפותחת, אלא דווקא היכולת לשחרר
תל אביב | צילום: ויקישיתוף
תל אביב | צילום: ויקישיתוף

ניר והגר ועוד כמה עניינים – הבלוג של עלית קרפ

בשבת הייתי בחופש מהבלוג שלי. בכל זאת, גם אני רוצה לפעמים קצת למלא מצברים. ערב קודם לכן הסתיימה על נקלה ההתלבטות שלי בין הסדרה על יקטרינה הגדולה לבין "הכתר", אחרי שישנתי – ואני רק מקווה שלא בקול רם – אל מול המסך בעת שידור "יקטרינה הגדולה" בערב שבת ב"כאן 11". נכון שהייתי עייפה, אבל זה גם עשוי רע לתפארת. אמנם ליהקו לשם את הלן מירן שהיא שחקנית ידועה ונהדרת, אבל חוץ מזה, יש שם דיאלוגים מטופשים ואירועים בלתי סבירים בעליל, ועל כן נדמה לי שהסדרה הזאת תמשיך בדרכה בלעדיי.

ניר והגר

ואם אנחנו מדברים כבר על הטלוויזיה, אז במוצאי שבת התברר, שאחרי כמה משברים החליטו ניר והגר מ"חתונה ממבט ראשון" להיפרד זמן קצר אחרי סיום הצילומים, אבל אחרי חודש וחצי שבו זה לזו, ומאז, כמו שאומרים, הם חיים באושר ובעושר; אני לא בטוחה שבאותה הדירה, אבל למי אכפת, העיקר שהם ביחד.

הגר היא בחורה מאוד אינטליגנטית שיש לה תובנות מצוינות על החיים, אבל לפעמים המפתח לאושר אינו דווקא אינטליגנציה מפותחת, זיכרון טוב ויכולת ניתוח, שכנראה סייעו לה מאוד בקריירה המפוארת שלה, אלא דווקא היכולת לשחרר, להיטפש, ובעיקר, קצת לשכוח ולסלוח הן התכונות החשובות בדרך למציאות בן זוג, כי בלעדי התכונות הללו המרמזות על קלות ראש, אין הרבה אושר בחיים.

בחזרה לעבודה

מכיוון ששבתי לעבודה אני קמה עכשיו מדי בוקר ב-06:00, ואז אני עובדת עד 08:00 או 08:30 ואז עושה הפסקה ראשונה להאכלת החתולים, ואז ממשיכה שוב עד ארוחת צהריים וממשיכה גם אחריה עד שאנחנו יוצאים להליכה ב-19:00. לפעמים, כשאני כבר לא מרוכזת, אני נחה לי כמה דקות ושוב ממשיכה. סדר יום כזה מאפשר לי גם לכתוב ביקורת ספרותית, שזה מה שעשיתי היום לספר שמאוד אהבתי אותו, גם לערוך תרגום, וגם, הנה, אני כותבת את הבלוג שלי. מי שרק קם ב-08:00 מתחיל לעבוד ב-10:00 ואולי אפילו ב-11:00, וזה היה סידור נהדר לימי הסגר שאני קצת מתחילה להתגעגע אליהם, עם כל העומס שמוטל עלי עכשיו, אבל עכשיו זה כבר לא מתאים.

אל תאמינו למילה מדבריי: ל' אומר, שמאז שחזרתי לעבודה אני בנאדם חדש, עליז, מלא מרץ וגם כזה שקם מוקדם. אולי זה נכון. אני אוהבת להתפרנס ולא רוצה שאף אחד יפרנס אותי, והחודשיים שבהם לא עבדתי אולי אפשרו לי מנוחה שנזקקתי לה, אבל הקשו עליי מבחינות אחרות.

לסיום, אני רוצה לספר לכם, שקראתי ב"הארץ" על אישה אחת שקראה לבתה "תל אביב" ועל זה אני רוצה לומר, שזאת ממש לא חוכמה לקרוא לבת שלך "תל אביב" על שמה של עירו של הנביא יחזקאל על נהר כבר שעליה נאמר בפרק ג' בספר יחזקאל: "וָאָבוֹא אֶל הַגּוֹלָה תֵּל אָבִיב הַיֹּשְׁבִים אֶל נְהַר כְּבָר, וָאֵשֵׁב הֵמָּה יוֹשְׁבִים שָׁם", נראה אותה קוראת לבת שלה קרית מוצקין.

בלוגים נוספים

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות