fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה אומר שלמה בוחבוט על מערכת הבחירות?

בני גנץ, גבי אשכנזי לשלמה בוחבוט, ראש עיריית מעלות תרשיחא לשעבר, יש מה לומר לכם על מערכת הבחירות
לא תהיה חבירה לקואליציה. בוחבוט. צילום: דורון גולן

"בני גנץ, גבי אשכנזי ואמיר פרץ, יש לי הרבה מה לומר לכם על מערכת הבחירות"

הלב של רבים מאתנו היה רוצה שינוי בהנהגה כי אנחנו חיים בתקופה שהציבור בה רוצה שינוי.

אך במערכת הבחירות לא הייתה, לצערי, הכרעה ואחד הסיבות היא שאתם הייתם מפלגה חדשה שהנהגתה הייתה עטורת מפקדים בכירים, בעלי נסיון רב בכל מה שנקרא צבא אך חלשים מאוד בפוליטיקה.

מולכם עמד פרופסור בפוליטיקה שאם נושא זה היה נבחן באקדמיה של פרס נובל, לבטח היה מקבל את הפרס כי הוא עומד בכל הקריטריונים: מניפולטור, נואם ברמה של בגין ז"ל, יודע לחבק את ערי הפריפריה.

בנאומים שלו נותן הרגשה לשומעים ש"מפאי" עוד מנהלת את משרדי הממשלה ושהם המקור של כל הצרות.

בכל אזורי הארץ יש לו פעילים, חלק גדול מהם עובדי מדינה והם יודעים היטב כי הסתלקותו של ביבי משמעה הסתלקות שלהם עצמם. יש בידו שרים מכל המפלגות שגם הם חבים תפקידם לבנימין לנתניהו וזה אומר שקשה לנצח אדם כזה שהוא שתול היטב בפוליטיקה הישראלית.

נתון חשוב ומכריע נוסף הוא שרוב ראשי ערים בארץ הם אנשי ליכוד שיש להם יכולות לשכנע ציבור שלם והם מבינים בפוליטיקה.

כל אלה הופכים אותו לבלתי מנוצח

מה גם שההסברה שלכם בעת מערכת הבחירות לא הייתה נכונה. רוב ההסברה הייתה "רק לא ביבי", זה היה שגוי, לא דיברתם על מחדלים רבים.

ההסברה שלכם התרכזה אצל ארבעת המובילים והסתרתם אנשי שטח כמו מיכאל ביטון, למשל, ברשימה שלכם לא היו מספיק אנשי פרפריה מהגליל ומהנגב. כמעט ולא פעלתם בערי הפריפריה, לא פעלתם במגזר הערבי.

42 שנים כראש עיר יהודית ערבית מעלות-תרשיחא הביאו אותי לכתוב דברים אלה מניסיון. משא ומתן עם נתניהו הוא לא דבר פשוט, כרוך ב"הפרד ומשול" מצדו וסביר לדעת שאתם יודעים את זה.

בני גנץ היקר, העם רוצה אחדות ולא חשוב מי יהיה ראשון, חשוב שלא יסדרו אתכם וחשוב שתהיה ממשלה מקצועית, חשוב שבידיכם יהיו משרדים חברתיים
כדי שתוכלו להוביל שינוי חברתי נכון.

חשוב שתשלבו מנהיגים ערבים שהם מחוץ לפוליטיקה ומחוץ לממשלה. ייקח כמה שנים שהציבור יראה אותם כלגיטמיים עד שיוכלו להיות שרים.

עם כניסה לממשלה ופעילות פוליטית חכמה בשטח, כחול לבן תוכל להיות מפלגת שלטון. היום אתם מפלגה חדשה ולא מגובשת.

לכן, חשוב שהלכתם לאחדות, מציע שתגבשו דרישות לאחדות העם,
כי זה מה שהעם והמדינה בעת הזו של משבר הקורונה רוצים!

בהצלחה,

שלמה בוחבוט

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות