fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משמיעה את קולם של הצעירים: תכירו את מתנדבת השנה

פאינה סזונוב רק בת 17 ופעילה כבר שנים במועצות תלמידים ונוער, במחוזי ובארצי. אתמול בערב הוענקה לה התמורה המרגשת ביותר על פעילותה היוצאת דופן.
ביקור בכנסת במסגרת "יום הולדת לכנסת״ | צילום: באדיבות פאינה סזונוב
ביקור בכנסת במסגרת "יום הולדת לכנסת״ | צילום: באדיבות פאינה סזונוב

אתמול (ב') פאינה סזונוב, 17, מקרית ים, הלומדת בתיכון מקיף ע"ש יצחק רבין בקריית ים, לקחה חלק בטקס המחוזי השנתי שהתקיים דרך הזום למקבלי אות המתנדב.

יום לפני השנה האזרחית החדשה, פאינה קיבלה מייל מרגש במיוחד ושיחות טלפון עם ברכות לרגל זכייתה השנה באות המתנדב.

כבר שנה שישית שבה פאינה לוקחת חלק במועצות תלמידים ונוער. בקיץ האחרון אף נבחרה לתפקיד יושבת ראש מועצת התלמידים והנוער המחוזית של מחוז חיפה, בנוסף היא פעילה כנציגה במועצת התלמידים והנוער הארצית כבר שנה שלישית.

פאינה היא מבקרת המועצה במועצת הנוער העירונית של קרית ים ומייצגת את התיכון שלה. בנוסף לוקחת חלק פעיל בעשייה של יחידת הנוער העירונית של קריית ים גם מעבר למועצה.

"בחרתי להיות נציגה במועצות כדי לייצג את בני ובנות הנוער, את החברים שלי, להשמיע את קולם" אומרת פאינה, "לדאוג לטובתם, להשפיע ולהיות חלק מהשינוי החיובי למען החברה הישראלית".

"להיות חלק מהשינוי החיובי למען החברה הישראלית" | צילום: באדיבות פאינה סזונוב
"להיות חלק מהשינוי החיובי למען החברה הישראלית" | צילום: באדיבות פאינה סזונוב

איך ההרגשה לתת מעצמך כל כך הרבה למען האחר?

"להתנדב ולתת מעצמי זו ההרגשה הכי טובה שיכולה להיות. לאורך השנים ובייחוד בתקופת הקורונה זכיתי לעסוק בעשייה חברתית, ערכית ומשמעותית. זכיתי גם בבית חם ואוהב, העיר שלי והמועצה המחוזית. עולם המועצות, זה הבית השני עבורי".

איך הסביבה מגיבה לכך?

"כל דבר שאני עושה מלווה בהרבה תמיכה ואני תמיד יודעת שיש מי שעומד מאחוריי בעשייה שלי למען הנוער. לאורך השנים ליוויתי באופן צמוד קבוצות בני נוער לתהליך מנהיגותי במסגרת עולם המועצות ועסקתי רבות בכל הקשור לקידום אקטיביזם בקרב בני נוער".

"התגובה הכי טובה שאפשר לקבל זה לדעת שאותם בני נוער שפגשתי וליוויתי ממשיכים בדרך של עשייה ותרומה לחברה, לא נשארים אדישים ופועלים מתוך אמונה ורצון לשנות".

את מתרגשת לקראת קבלת אות המתנדב?

"בכנות, מאוד מתרגשת. עבורי לקבל את הפרס השנה זו סגירת מעגל לכל העשייה החברתית בשנים האחרונות. הטקס המחוזי התקיים אתמול בערב דרך הזום והיה מרגש מאוד. בהמשך תתקיים פגישה עם ראש העיר לקבלת התעודה של אות המתנדב".

 

 

 

יש לכם סיפור כתבו לי: rina14kis@gmail.com 

לחדשות נוספות הקליקו כאן * לדף הפייסבוק שלנו הקליקו כאן 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות