fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"אני יכולה לעשות עבודה מדהימה עם גבר שמתמסר"

את כוחו של התת מודע פגשה שלומית וולפין מקרית חיים לראשונה, כשהייתה מורה חיילת וחוותה הטרדה מינית, ובאמצעותו טיפלה בעצמה. כיום, אחרי שנים שהייתה ליצנית רפואית, היא מטפלת באמצעות התת מודע בגברים החווים בעיות בחיי המין ובאינטימיות
"גבר ואישה הם שני עולמות שונים ויש לעשות גישור בין שני המינים על מנת להגיע לחוויה מספקת". שלומית וולפין | צילום: דורון גולן
"גבר ואישה הם שני עולמות שונים ויש לעשות גישור בין שני המינים על מנת להגיע לחוויה מספקת". שלומית וולפין | צילום: דורון גולן

בחברה הישראלית המאצ'ואיסטית שבה כולם לוחמים ומוכנים לכל דבר, הס מלדבר על בעיות בחיי המין ובאינטימיות שכן הדבר עלול להתפרש כחולשה. בדיוק אל תוך המצב הזה נכנסת שלומית וולפין, 46, מקרית חיים שמטפלת בגברים באמצעות התת מודע.

וולפין, גרושה ואמא לשתי בנות ושני כלבים, נולדה וגדלה בקרית מוצקין. "עם חיים של לשבת על הברזלים, נסיעות באוטובוסים והליכה ברגל לים", היא אומרת וצוחקת. את שירותה הצבאי עשתה כמורה חיילת בנתניה ושם גם עברה את האירוע אשר מתקשר למעשיה היום. "הכרנו אז את כל השכנים", היא משחזרת, "יום אחד מישהו מבעלי החנויות קרא לי לחנות שלו, נעל את הדלת ונגע בי. הבנתי שזו הטרדה מינית אבל קפאתי, הרגשתי טיפשה ומטומטמת שנתתי לזה לקרות ולא שמתי לב לסימנים".

ההטרדה המינית הזו ליוותה את וולפין עוד זמן רב, והיא מספרת: "במשך שנים נתתי לעצמי דין וחשבון, ורק בזכות הטיפולים שעשיתי בתת מודע טיפלתי בזה. חוויתי את הריפוי על עצמי ורק אז החלטתי לצאת עם זה החוצה. אחרי שנים נסעתי לאותו המקום שבו זה קרה, ראיתי את בעל החנות, אך הוא לא זיהה אותי. הגעתי שוב לחנות שלו והוא קרא לי שוב לחנות. הלב שלי פעם בצורה מטורפת והבנתי שהוא חי בעולם של הטרדות. הסתובבתי והלכתי משם".

שוק הבשר

וולפין למדה הוראת אמנות אך פרשה ממשרד החינוך, "כי לא הרגשתי שאני באה לידי ביטוי", ואז עשתה הסבה לליצנות רפואית. "זה היה סוג של שליחות, מטפלת רגשית. זה מצריך המון כוחות נפש ורצון לעזור. הידיעה שאפילו אם עזרתי במשהו קטן הייתה בשבילי עולם ומלואו".

לפני 11 שנים התגרשה וולפין, ולדבריה: "מהרגע שהתגרשתי נחשפתי לשוק הבשר. חגגתי את המיניות שלי כי אני אדם מאוד מיני והתחלתי לחקור ולטעום. לחקור גבולות, לדעת מה עושה לי את זה, מה מעיף אותי ברמה המנטלית. הבנתי שאני מתגרה מהקטע המנטלי לפני הכל. במשך שנים שאלתי את עצמי שאלות כדי לדעת מה הם הסטנדרטים שלי, מה אני מוכנה לעשות כדי לספק את הצרכים שלי והבנתי את החשיבות של המגע, ואני אדם שאוהב מגע".

"אני אדם מאוד מיני והתחלתי לחקור ולטעום". שלומית וולפין | צילום: דורון גולן
"אני אדם מאוד מיני והתחלתי לחקור ולטעום". שלומית וולפין | צילום: דורון גולן

 

הידע שצברה הוביל אותה לחקור את האינטליגנציה הרגשית שלה עם עולם המגע. "נפגשתי עם מאות אנשים והסתכלתי עליהם כמטפלת. בסופו של יום, גבר ואישה הם שני עולמות שונים ויש לעשות גישור בין שני המינים על מנת להגיע לחוויה מספקת, מעוררת, שעוזרת לדימוי העצמי ומשאירה טעם של עוד".

ואז באה מחלת המעי

מה שעוד חיזק את אמונתה של וולפין ביכולות של התת מודע נגע לה, עצמה. היא חלתה בקוליטיס (מחלה אשר שייכת לקבוצת מחלות מעי דלקתיות) שגרמה לה ליטול תרופות ולעבור טיפולים רפואיים תכופים. "הפסקתי את הכל", היא אומרת, "את כל התרופות והטיפולים ועבדתי על התת מודע. הי לי ברור שאני לוקחת אחריות על החיים שלי ופניתי למנטורים שלימדו אותי איך לעבוד על עצמי דרך התת מודע ובסוף זה הביא לניקוי, שחרור והחלמה. הבנתי שאני המרפאה של עצמי".

בחדר הטיפולים שלה, על ספה צהובה, כשברקע מוזיקה שקטה, אומרת וולפין: "אני אוהבת אנרגיה זכרית. טיפלתי בעבר בנשים והרגשתי שזה פחות נכון לי. את הידע שלי אני יכולה להעביר בצורה נכונה יותר לגברים. הם מוכנים להתמסר ואני יכולה לעשות עבודה מדהימה עם גבר שמתמסר. יש קהל שרוצה חיים טובים יותר, וכשאני מצליחה לגרום לגברים להיות טובים יותר ולענג נשים בצורה טובה יותר, אז אני עוזרת גם לנשים. אני נותנת להם כוחות להגיע לחיים טובים יותר. ברגע שהגבר מחוזק הוא יכול להעיף את האישה לשמיים".

"גבר מחוזק יכול להעיף את האישה לשמיים". שלומית וולפין | צילום: דורון גולן
"גבר מחוזק יכול להעיף את האישה לשמיים". שלומית וולפין | צילום: דורון גולן

 

"עם ההחלמה שלי, הידע והניסיון, החלטתי ליצור חיבור ולהתרכז רק בקהל של גברים ובניתי יצירה של טיפול לגוף ולנפש שמשלבת מגע בצורה ייחודית עם עבודה על התת מודע", היא מסבירה, "אירועי העבר וחוויות מנהלים אותנו בלי שנהיה ערים או מודעים להם. זה מסביר למה אנחנו מתנהגים בצורה מסוימת, צועדים בדרך שתוקעת אותנו. זה מעגל של תסכול שלא נותן להגיע לאן שבאמת רוצים. תת המודע הוא המנהל, הוא הבוס".

מה שמכשיל אותנו בחיים זה אגו

לדברי וולפין, הדבר הכי נורא שגברים עושים לעצמם זה שהם לא מודים שיש להם בעיה. "הם חושבים שהכל בסדר וכשהם מבינים את הבעיה, זה מוביל לפגיעה בדימוי הגברי שלהם. מתחת לדימוי החיצוני יש בעיה של חוסר ביטחון ובסוף התהליך הם מודים שהם זקוקים לחיבוק".

וולפין מוסיפה: "מה שמכשיל אותנו בחיים זה אגו. לבקש אהבה, להיות אהובים, לרצות חיבוק או לשים את הראש – כל אלה לא מורידים מהגבריות. רק במקום שבו גבר מסוגל לתקשר את הצרכים שלו, יש מערכת יחסים פנומנלית".

וולפין מסכמת ואומרת: "אני מאמינה שכל אדם, גבר ואישה, ראויים להכי טוב עבורם. אם לרגע זה מרגיש שמשהו לא עובד, משהו לא טוב, לא נעים ולא מספק, לפני שמפנים אצבע כלפי האחר, תפנו אותה כלפי עצמכם ותשאלו מה אצלכם הייתם רוצים לעשות טוב יותר, כי בזכות זה לכל מי שסביבכם יהיה טוב יותר".

כתבות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות