fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה פעמים בשבוע תרקדי ריקודי עם?

מחלוקת בין בני זוג תושבי הצפון על מספר ערבי הריקוד שבהן האישה משתתפת מדי שבוע הובילה לכך שהבעל דורש מבית הדין הרבני האזורי בחיפה להורות לאישה להפחית בריקודים ובפעילויותיה ההתנדבותיות. הבעל, גם טוען כי האישה מנהלת רומן עם בן זוגה לריקודים
זוג רוקד
צילום אילוסטרציה

  בני זוג תושבי הצפון נאבקים לאחרונה בבית הדין הרבני. הבעל טוען כי לאשתו יש מאהב בזמן שהיא רוקדת ריקודי עם ומבקש מבית הדין להורות לאישה להפסיק לרקוד. הבעל שכר את שירותיה של עו"ד טליה לימור שקולניק, שטוענת בכתב התביעה כי האישה סירבה לבקשתו של הבעל לחדול מהשתתפותה במשך שלוש פעמים בשבוע בחוגים לריקודי עם וריקודי זוגות יחד עם בן זוג שלדבריה, הוא שותף לריקודים בלבד ואף סירבה להפחית בפעילויותיה ההתנדבותיות, שבהן היא עוסקת במשך יומיים בשבוע.

"כל הבעת מורת רוח מצד התובע, לא זוכה לכל התייחסות מצד הנתבעת שאף הודיעה לתובע כי אף אחד לא יקבע עבורה עם מי לרקוד, מתי והיכן להתנדב", טוען הבעל. בכתב התביעה, "בעוד שהוא נאלץ לשמש לילדים כאב וכאם…".

הבעל שחש כי הוא נזנח ואף נבגד על ידי רעייתו, מבקש מבית הדין הרבני האזורי בחיפה להורות לאישה להפחית בריקודים ובפעילויותיה ההתנדבותיות ואם לא תסכים לכך, לחייב את האישה בגט ולהכריז כי איננה זכאית למזונות לנוכח התנהגותה ומעשיה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות