לרגל יום הבירה הבינלאומי, התכנסו בכירי רשת טיב טעם, בראשם: חגי שלום – מנכ"ל הקבוצה, יוסי שליו – ראש אגף הסחר והשיווק, ואביבית לוי נעים – מנהלת השיווק והמכירות, יחד עם הנהלת מבשלת הבירה הישראלית ג'מס בראשות דניאל אלון, והנהלת חברת ישרקו בראשות יריב ארדון – מנכ"ל החברה, והשיקו בירה במהדורה מיוחדת, כמחווה לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון.
הבירה החדשה, הנקראת: Jem’s IDF – כמחווה לחיילי צה"ל, תשווק בלעדית ברשת טיב טעם ו-10% מהרווחים ייתרמו לשיקום חיילי צה"ל, נפגעי מלחמת חרבות ברזל.
האירוע, שנערך במחלקת היין, האלכוהול והבירה בסניף הדגל של רשת טיב טעם בתל-אביב, כלל חשיפה של בירת ג'מס לצה"ל – המבוססת על הטעם הכי פופולרי בישראל, לאגר עם 5% אלכוהול. הבירה קלילה ומאוזנת בעלת טעם נגיש לקהל הישראלי. היא מיוצרת מרכיבים טבעיים, לא מפוסטרת וללא חומרים משמרים או תהליכים תעשייתיים. כמו כן, נחשפו עוד כ-500 בירות מסוגים שונים מרחבי הארץ והעולם.
האורחים נהנו מקוקטייל חגיגי, טעימות של בירות לצד קולינריה תואמת, והדרכה של מומחה הבירות ומנכ"ל מבשלת ג'מס, דניאל אלון.
חגי שלום, מנכ"ל קבוצת טיב טעם: "אנו גאים ושמחים להשיק באופן בלעדי את הבירה ג'מס כמחווה לחיילי צה"ל העושים עבודת קודש להגנת המולדת. אנו נמשיך לחזק בסניפים את מחלקות הבירה, שוק המוערך בישראל בכ-1.3 מיליון ליטר, אשר מהווה כ-80% מצריכת הבירה בשוק החם לצריכה ביתית. מדובר במגמה שהולכת ומתחזקת מאז מגפת הקורונה".
דניאל אלון, מנכ"ל מבשלת ג'מס: "אנו בג'מס מאמינים שבירה היא הרבה יותר ממשקה – היא כלי ליצירת אחדות. בירת Jem's IDF החדשה היא הדרך שלנו להראות את תמיכתנו בחיילי צה"ל, במיוחד בתקופה מורכבת זו. לכן 10% מהרווחים יוקדשו לתמיכה בחיילים שנפגעו במלחמת 'חרבות ברזל', בשיתוף עם התאחדות הטיפוס בישראל. זוהי המחויבות שלנו לחברה הישראלית".
בתום האירוע ביקש חגי שלום להרים כוס של בירה לחיילי צה"ל, כוחות הביטחון והחטופים בעזה, והביע תקווה לחזרתם הביתה במהרה.