fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מותג החטיפים שמחלק אייפדים בכל יום

מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין קיץ ולראשונה עושה שימוש בלחן הנודע של השיר האיטלקי "בלה צ'או", המוכר מהסדרה "בית הנייר". הקליפ החדש יובל על ידי 5 כוכבי רשת. ויש גם הגרלה לרוכשים, בה יחולקו פעמיים ביום אייפדים במתנה
כוכבי הרשת במהלך הקמפיין צילום: גיא בורנשטיין

מותג החטיפים POOF יוצא בקמפיין קיץ 2024, שיעלה בהשקעה הנאמדת בכחצי מיליון ש"ח. הקמפיין מבוסס על הלחן של השיר הנודע בלה צ'או, מסדרת הטלוויזיה "בית הנייר", בביצוע של ההרכב  המוזיקלי "קוינטה וחצי", ואת הקליפ שהופק מובילים 5 כוכבי רשת מעולם הילדים והנוער.

 הקמפיין יעלה בטיק טוק, ביוטיוב ובנכסים הדיגיטליים של המותג פוף ויחשוף את מבצע הקיץ הגדול, במסגרתו כל הרוכש 6 חטיפים ממגוון POOF יוכל לזכות פעמיים ביום באייפד במתנה.

לרגל צאת הקמפיין, המהווה קריצה לטרנד האקפלה המוכר מהטיקטוק, הופק קליפ מוסיקלי הנשען על הלחן העממי המוכר "בלה צ'או". Bella Ciao, באיטלקית "להתראות יפה" הוא שיר עם איטלקי וההקלטה הקדומה ביותר שלו בוצעה בניו יורק בשנת 1919. מאז, זכה השיר לשלל ביצועים ותורגם לשפות רבות, וגרסאות שלו הוקלטו על ידי אמנים רבים. בשנים האחרונות הפך השיר לפופולרי שוב, בעקבות ביצועו בסדרה הספרדית "בית הנייר" שזכתה להצלחה רבה.

במסגרת הקמפיין בניצוחו של משרד הפרסום לצעירים "ציבלין טווינס", הוקלטו מילים חדשות ללחן המוכר, על ידי ההרכב "קוינטה וחצי" – הרכב קולי של שישה זמרים וזמרות המבצעים יחד מוזיקת אקפלה (שירה ללא ליווי כלי נגינה). קוינטה וחצי מופיעים יחד למעלה מעשור ברחבי הארץ ובחו"ל, וכיום נחשבים לאחד מהרכבי האקפלה המובילים בישראל, עם עשרות אלפי עוקבים, מיליוני צפיות מכל רחבי העולם ושלל שיתופי פעולה בארץ ובחו"ל.

בקליפ שהופק משתתפים 5 כוכבי טיקטוק – אריאל אלמוג – שחקנית בת 16, כוכבת עולה בקרב ילדים ובני נוער, שחקנית, מנחה, מראיינת ורקדנית מקצועית. מישל דדשב – בת 19, יוצרת תוכן ומשפיענית שהשתתפה בתוכנית הבנים והבנות. אורן ביטון – בן 22 , שחקן ויוצר תוכן מוביל בעולמות הילדים, הנוער והגיימינג,. יעל קרפלוב – בת 18, שחקנית ויוצרת תוכן שיחקה בשתי סדרות טלוויזיה- שקשוקה ודברים שהלכו לאיבוד. ניר רימון – משפיען רשת ושחקן שכיכב בסדרות ילדים כגון שעשוהופ.

קרין שהין, מנהלת יחידת עסקית בשסטוביץ', מוסרת: "פוף הוא מותג צעיר שצומח בקצב גבוה ביותר בקטגורית החטיפים לילדים, ונהנה מחיבור מיוחד לקהל הילדים והנוער במדיות הרלבנטיות ובמיוחד בטיקטוק. הקמפיין החדש מהווה קריצה לטרנד האקפלה שכבש את הטיקטוק, ומהווה חיבור מושלם בין קהל היעד למותג".

קבלו הצצה ראשונה לקמפיין החדש של פוף:

https://youtube.com/shorts/temn71631ts?si=dze3-rh9wou2TdV6

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות