fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה בישראל: פרסומת שמבוססת כולה על בינה מלאכותית

רשת H&O עולה בקמפיין AI (בינה מלאכותית) חדשני בהשקעה הנאמדת בכ-1 מיליון ש", כשלראשונה בישראל נוצר סרט פרסומות שמבוסס כולו על בינה מלאכותית, כולל הלבשת דגמי הקולקציה על הדמויות
מבוסס על בינה מלאכותית. מתוך סרטון הפרסומת צילום: יח"צ

לראשונה בישראל, יעלה קמפיין שנוצר כולו על ידי בינה מלאכותית, החל מיצירת דמויות הלבושות בבגדים ועד ללחן, המילים והמנגינה שמתנגנות ברקע.

מדובר על רשת H&O, שתעלה בימים הקרובים קמפיין AI חדשני וייחודי בתקציב הנאמד בכמיליון ש"ח, שכל כולו בינה מלאכותית. הסרט החדשני נוצר תוך שימוש במספר רב של כלי AI, ביניהם: Midjourney ו-Miro שעזרו בבניית יצירת דמויות עקביות ולאחר מכן במודל IDM-VTON ו-Flux שסייעו בהלבשת הדמויות בפריטי המותג הנמכרים ברשת. בנוסף, נעשה שימוש בכלי הנפשת וידאו, ביניהם: LUMA, Runway ו-Kling. מילות השיר נכתבו בעזרת ChatGPT והמוזיקה עם Suno.ai.

הקמפיין יעלה לרגל השקת קולקציית הילדים לסתיו חורף 2024-25 באמצעות משרד הפרסום KNBL (קניבל מדיה).

יוסי מלכה, מנכ"ל קבוצת H&O : "כרשת מובילה בתחומה, עם קולקציות לילדים בנים ובנות, אופנתיות ואיכותיות, הדוגלת בשיפור, חדשנות ואופנתיות, בחרנו לאמץ גם את החדשנות הטכנולוגית וליצור, לראשונה בישראל, באמצעות משרד הפרסום KNBL, סרט פרסומת לאופנת הילדים של H&O שכולו בטכנולוגיית AI. קולקציות אופנת הילדים ב H&O, עברו בשנים האחרונות מהפכה הן מבחינת העיצובים, הבדים, האיכות, המגוון העשיר ואנו רואים במהלך זה, מהלך משלים המנגיש את האופנה העדכנית שלנו לילדים עם הטכנולוגיות החדשניות ביותר ובמחירים האטרקטיביים ביותר בישראל".

קבלו הצצה ראשונה לקמפיין: https://youtu.be/Zls6N200FAY

 

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות