חגית יצחק, בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה, ולימודי הכשרה בטכניון, שימשה בשנים האחרונות כמובילה בתהליכי אסטרטגיה שיווקית ומיתוג לעסקים בתחום עיצוב הבית, תוך דגש על יצירת ערך והתאמת פתרונות ייחודיים לצרכים של לקוחותיה.
במסגרת התפקיד החדש תוביל יצחק מהלכים שיווקיים ואירועים מרכזיים לקהילת האדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים. כמו כן תהייה אחראית על בניית קהילות מקצועיות, פעילויות ייעודיות למגזר האדריכלים, על התוכן הדיגיטלי ושילובו בפלטפורמות השונות.

לדברי חיים חורש, מנכ"ל מתחם חוצות המפרץ אאוטלט: "החלטנו לחזק ולהרחיב משמעותית את תחום עיצוב הבית בחוצות, במסגרת זו גייסנו את חגית יצחק כיועצת מקצועית, במטרה לקדם את המותגים הבינלאומיים והמקומיים במתחם ולתת לצרכנים ערך מוסף". לדבריו: אנו בטוחים שהניסיון הרב והמוניטין של חגית, יחזק את הקשר עם הצרכן הסופי ויביא להם ערך אמיתי".

חגית יצחק מסרה על המינוי: "אני שמחה להצטרף למרכז העיצוב של חוצות המפרץ אאוטלט, ולהעניק מנסיוני העשיר בעיצוב לכל הצרכנים שרוצים להגיע ולחדש את הבית. כחלק מהתפקיד אתן עצות מועילות בקניית פריטים לבית, תקציב, השראות ועוד".