הסטודנטיות מישראל שפיצחו את קוד היופי הגברי

סטודנטיות למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן, נבחרו לייצג את ישראל בתחרות בינלאומית שתתקיים בכנס הטכנולוגיה והסטארט-אפים המוביל באירופה: Viva Technology בפריז. איזה מכשיר גילוח פורץ דרך הציגו הסטודנטיות ומהם יתרונותיו?
פורצות דרך. הצוות הזוכה עם מנכ"ל לוריאל ישראל אלי שגיב צילום: פופה מדיה

עשרות סטודנטים וסטודנטיות מהאוניברסיטאות המובילות בישראל, ביניהם מהפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, בית הספר אריסון למנהל עסקים ברייכמן ובתי הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית ובר אילן, הגיעו לגמר הסופי בתחרות לחדשנות Brandstorm לשנת 2025, שערכה חברת לוריאל ישראל.

הסטודנטיות שנבחרו כזוכות בתחרות הן: לינוי עזרא, הדר רפאל ודריה סלע, מבית הספר אריסון למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן, שייצגו את ישראל בגמר הבינלאומי של קבוצת לוריאל, שיתקיים בכנס הטכנולוגיה והסטארט-אפים המוביל באירופה, Viva Technology בפריז, ב-12-13 ביוני 2025.

תחרות Brandstorm, שמציינת את שנתה ה-33, מתקיימת השנה בהובלת חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל שהזמינה סטודנטים צעירים מרחבי העולם להציג פתרונות פורצי דרך בתחום היופי, תוך שילוב ערכים של חדשנות שיווקית וטכנולוגית, משולבת בגיימיפיקציה, בינה מלאכותית וקיימות. הנושא הנבחר לאתגר השנה הוא "גברים, יופי וטיפוח".

הצוות הזוכה, בהנחיית ד"ר טליה רימון ועוזרת ההוראה אליסה כהן-סולאל מבית הספר אריסון למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן, הציג את 'טרימה', מכשיר גילוח פורץ דרך, המשלב שלוש פעולות – גילוח, שאיבת שיער והזנת העור במוצרי לוריאל מן אקספרט, תוך מתן פתרון לבעיית שאריות השיער בכיור. המכשיר מאפשר חשיפה נוחה, טבעית ושגרתית של גברים לעולמות הטיפוח, דרך פעולת הגילוח עצמה.

הצוות מישראל יתמודד בגמר מול 43 צוותים מ-64 מדינות, שנבחרו בקפידה מתוך למעלה מ-230,000 משתתפים מכל רחבי העולם. הזוכים בתחרות יזכו בהתמחות יוקרתית במטה העולמי של קבוצת לוריאל בפריז.

במסגרת תחרות הגמר המקומית שהתקיימה בלוריאל ישראל, הציגו הצוותים את הפתרונות החדשניים שלהם בפני פאנל שיפוט שכלל את בכירי החברה: אלי שגיב – מנכ”ל לוריאל ישראל,  ליבי אנגל-קזס – סמנכ”לית משאבי אנוש, אילן נקש – מנכ”ל חטיבת מוצרי הצריכה, גלי לב – סמנכ”לית שיווק ודיגיטל ושי כץ – מנהל השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה.

אלי שגיב, מנכ”ל לוריאל ישראל: “תחרות Brandstorm של לוריאל היא חממה אמיתית לכישרונות צעירים באמצעותה אנו מעניקים לסטודנטים הזדמנות נדירה להתמודד עם אתגרים עסקיים מהעולם האמיתי ולהשתלב בהתמחות יוקרתית במטה העולמי של לוריאל בפריז וכאן אצלנו בישראל. משימת השנה, לפצח את קוד היופי הגברי, היא מהשאפתניות שידענו, ומציבה אתגר של שילוב בין טכנולוגיה, גיימיפיקציה, חדשנות וקיימות ורתימתם להנגשת תחום הביוטי לדור חדש של צרכנים גברים. אני גאה ברמה הגבוהה של הפרויקטים שהוצגו על ידי הצוותים בישראל, המשלבים חדשנות ויצירתיות כיאה לסטארט-אפ ניישן. ברכות חמות לכל המשתתפים ובמיוחד לצוות הזוכה. אין לי ספק שהסטודנטיות המוכשרות ייצגו אותנו בכבוד בפריז".

תחרות Brandstorm  מהווה קרש קפיצה מוכח לקריירות מבטיחות בלוריאל העולמית ובישראל: בין בוגריה ניתן למצוא את גלי לב – סמנכ”לית השיווק והדיגיטל של לוריאל ישראל, שגויסה לחברה לאחר שהשתתפה כסטודנטית בתחרות לפני כעשור וכן את ניתאי סקלאר, חבר בצוות הזוכה של השנה שעברה, שהצטרף מאז לצוות הכספים של החברה ועוד.

ד"ר טליה רימון, מנחת הצוות הזוכה מבית הספר אריסון למנהל עסקים באוניברסיטת רייכמן: "אליסה ואני גאות מאוד בסטודנטיות שלנו שזיהו תובנה צרכנית מהותית והציעו פתרון יצירתי וחדשני. אני שמחה על שיתוף הפעולה הפורה לאורך שנים רבות בין אוניברסיטת רייכמן ללוריאל ישראל, וגאה להוביל את תחרות ברנדסטורם באוניברסיטה. התחרות מהווה הזדמנות מצוינת לסטודנטים להתמודד באופן יישומי עם אתגרים בשיווק וחדשנות, וזו גם הזדמנות מצויינת להשתלב בלוריאל. אני גאה בבוגרים הרבים שלנו שכבר השתלבו בלוריאל, ומאחלת הצלחה רבה לדריה, הדר ולינוי בתחרות הגלובלית שתהיה בחודש יוני בפריז".

 

 

 

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות