ההטבה המיוחדת שמיועדת לתושבי הצפון

רשת מלונות אדם מציעה לתושבי הצפון לילה שלישי במתנה בארבעת מלונות הרשת בתל אביב ובאילת
תמיכה וחיזוק תושבי הצפון. מלון אדם צילום: יח"צ

על רקע המצב הביטחוני והאתגרים המתמשכים עמם מתמודדים תושבי אזור הצפון בתקופה האחרונה, רשת מלונות אדם מצטרפת לקמפיין שייחל בימים אלה: ״לצפון בהטבה״ של התאחדות המלונות בישראל ומכריזה על הטבה ייחודית לתושבי הצפון: לילה שלישי במתנה במסגרת חופשות התרעננות בארבעת מלונות הרשת. ההטבה, לילה שלישי חינם תקפה לארבעת מלונות רשת אדם הוטלס: מלון איב ומלון אדם בוטיק בעיר אילת ושני מלונות בתל אביב: מלון פיורי 41 ומלון 1935.

המהלך נועד לעודד יציאה לנופש בקרב תושבי אזור הצפון, ולאפשר להם לקחת פסק זמן מהשגרה וליהנות מחוויית אירוח איכותית בתנאים משתלמים במיוחד. במסגרת ההטבה, אורחים המזמינים שני לילות באחד ממלונות הרשת יקבלו לילה נוסף, ללא עלות.

ברשת מציינים כי היוזמה היא חלק ממאמץ רחב לחזק את תחושת הרווחה ולתמוך בתיירות הפנים בישראל, במיוחד בתקופה שבה רבים מחפשים הזדמנות להתרעננות והתאווררות. ארבעת מלונות הרשת מציעים מגוון אפשרויות אירוח, החל מחופשה רגועה ועד חוויה אורבנית, ומותאמים לקהלים שונים: זוגות, משפחות ואנשי עסקים. עוד ציינו ברשת, כי המבצע הוא חלק ממדיניות רחבה יותר של אחריות חברתית, במסגרתה פועלת הרשת להנגיש חופשות איכותיות לקהלים הזקוקים לכך במיוחד בתקופה זו.

הקמפיין ״לצפון בהטבה״ של התאחדות המלונות בישראל מאגד שורה של בתי מלון ברחבי הארץ, המציעים הטבות מיוחדות לתושבי הצפון, מתוך מטרה לעודד תנועה בענף התיירות ולספק ערך מוסף לנופשים. המבצע הנוכחי לתושבי הצפון תקף עד סוף חודש אפריל (לא כולל חג הפסח) למגוון מלונות הרשת, בכפוף לתנאים ולזמינות, ולמשך זמן מוגבל.

לינק להרשמה ללילה שלישי חינם: https://adam-hotels.com/

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות