fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ככה אתם נראים

סרטון וידיאו הוא עוד דרך לבעלי עסקים להעביר מסרים ללקוחות פוטנציאליים והופך את האנשים שמאחורי העסק לנגישים. אין כמו סרטון ומוזיקה מתאימה המתלווה אליו כדי להעביר עוצמה, חדשנות, משפחתיות וכדומה
(צילום: פוטוליה)

מאת: שרון שוהרט

 

 

בעולם הפקות הסרטונים יש ספקים רבים שמציעים הפקת סרטון וידאו תדמיתי עבור בית העסק במגוון טווחי זמן (חצי דקה ומעלה), איכויות (רגילה, HD) וסוגים: סרטון אוטומטי וסרטון שמצולם בהפקה מלאה.

עלות סרטון אוטומטי היא מאות שקלים, ואילו עלות של הפקת סרטון בהפקה מלאה תלויה בפרמטרים אחרים ונעה מאלפי שקלים בודדים עד עשרות אלפים.

סרטון אוטומטי מיוצר בעזרת מחולל סרטונים, המתבסס על הזנת מידע במחולל, או אפילו על כך שהמחולל עצמו יוצר את הסרטון על בסיס אתר בית העסק, עמוד הפייסבוק, או נוכחות כזו או אחרת ברשת. היתרון הגדול של סרטון מסוג זה הוא העלות וגם המעורבות הקטנה של בית העסק. הוא יכול להיות מתאים כשרוצים לייצר סרטון תדמיתי קצר וליהנות מהיתרונות של סרט לתמיכה בקידום ברשת.

סרטון בהפקה מלאה מופק על ידי גורם מקצועי (צלם, מקליט, עורך  ועוד). לצורך הכנתו יצטרך הספק לערוך תחקיר על מנת שיוכל לבנות את התסריט ליום הצילומים. הלוקיישנים של הסרטון קשורים לבית העסק (משרד, חנות, מפעל) ויופיע בו דובר/ים מטעם בית העסק להם יש לעשות עבודת הכנה.

יש להביא בחשבון שבהפקת סרטון בהפקה מלאה המעורבות של העסק גבוהה ולרוב דורשת זמן ומשאבים רבים. היתרון הגדול הוא השליטה בתכנים ובמסרים שנמצאים בסרטון.

חלק חשוב לא פחות מהפקת הסרטון הוא הפצתו _ אפשר ברשת ומחוצה לה: באתר העסק _ הטמעת הסרטון באתר יכולה להגדיל משמעותית את מספר הפונים לעסק; יוטיוב _ מומלץ לפרסם את הסרטון בערוץ היוטיוב של העסק ולאפשר גישה אליו מכל מקום; בעסק _ על גבי מסכים בעמדת הקבלה ובכל מקום רלוונטי אחר; אי מייל _ במידה שהסרטון נמצא ברשת, ניתן לעשות קישור אליו מכל דיוור או אימייל שיוצא בצורה אלקטרונית; רשתות חברתיות _ הפצת הסרטון ברשתות החברתיות יכולה להגדיל את החשיפה לעסק שלכם במאות אחוזים.

שרון שוהרט (צילום: ליאת מנדל)
שרון שוהרט (צילום: ליאת מנדל)

הכותבת היא מנהלת מוצרים ופרויקטים, zap group

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות