fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

חוקרי להב 433 הגיעו לקרית מוצקין בעת שראש העירייה חגג יום הולדת

חיים צורי | צילום: דורון גולן
חיים צורי | צילום: דורון גולן

חוקרי יחידת להב 433 של המשטרה הגיעו היום, שלישי, פעם נוספת לבניין עיריית קרית מוצקין לצורך המשך החקירה הנוגעת לשימוש אסור לכאורה במאגרי המידע של העירייה לצרכים פוליטיים.

החקירה, שנפתחה בעקבות תחקיר של חדשות ערוץ 2, עברה לפני כחודש מהשלב הסמוי לשלב הגלוי. היא מתנהלת בשיתוף עם הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים. בין הנחקרים, מלבד ראש העירייה חיים צורי, גם מנכ"ל העירייה יריב גסר, סגן ראש העירייה עומר זוהר ועובדים נוספים בלשכת ראש העירייה. עד כה, החוקרים אספו חומרים שונים וזימנו את המעורבים לגביית עדויות.

היום הגיעו שוב חוקרי המשטרה לבניין העירייה, בדיוק בשעה שבה צורי חגג את יום הולדתו בלשכתו. צורי הוא גם זה שסיפר לחוגגים על נוכחותם של החוקרים בבניין העירייה. עד כה נחקרו על ידי המשטרה שבעה חשודים במעורבות בפרשה. החשדות נוגעים לעבירות של הגנת הפרטיות, קבלת דבר במרמה, שיבוש הליכי משפט ועוד. כל אחד מהמעורבים נחקר לגבי חלקו לכאורה בשימוש במאגרי המידע של העירייה.

גורמים המקורבים לצורי מסרו, כי החקירה תואמה מראש וכי צורי משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים. עוד נמסר, כי לשאלות שהופנו לצורי אין נגיעה לעבירות פליליות אלא מדובר ברכילות פוליטית שאין מאחוריה דבר. גורם בכיר בעירייה, שמכיר מקרוב את נושא מאגרי המידע, מסר, כי על פי החומר שנחשף אליו עד כה מדובר בחקירה שלא תבשיל לכדי כתב אישום נגד המעורבים. לדבריו, לכל היותר מדובר בבעיות טכניות שטופלו על ידי העירייה בעקבות בדיקה חיצונית שהזמינה על מנת לבדוק ולאבטח שוב את מאגרי המידע.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות