fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

3,000 תלמידי כיתה ט' מכל הארץ הוכשרו כמגישי עזרה ראשונה במד"א

הבוגרים הטריים שעולים בימים אלו לשכבה הבוגרת יפעלו באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ ברחבי הארץ וזאת בנוסף להמשך פעילותם למען החברה והקהילה.
צילום: תום בן דור, דוברות מד"א

בטקס מיוחד שנערך הערב (ה') בפארק ענבה במודיעין-מכבים-רעות במעמד מנכ"ל מועצת ארגוני הילדים והנוער שלומי קסטרו, סמנכ"ל קהילה במד"א ד"ר אלי יפה והנהלת מד"א סיימו 3,000 תלמידי כיתה ט' מרחבי הארץ את הכשרתם כמגישי עזרה ראשונה במגן דוד אדום. אלפי החניכים, המהווים את השכבה הצעירה במד"א, עברו קורס מקצועי שבו למדו כיצד להגיש עזרה רפואיות ולהציל חיים לצד פעילויות קהילתיות והמוניטאריות.

הבוגרים הטריים שעולים בימים אלו לשכבה הבוגרת יפעלו באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ ברחבי הארץ וזאת בנוסף להמשך פעילותם למען החברה והקהילה.

צילום: תום בן דור, דוברות מד"א

במהלך הטקס קיימו המתנדבים החדשים תצוגת תכלית של טיפול ברוכב גלגינוע (קורקינט חשמלי) שנפצע, טיפול רפואי לאישה שחשה ברע וטיפול בפצועים באירוע רב נפגעים שנגרם בעקבות התהפכות מיניבוס. בנוסף הוענקו תעודות למסיימי שנת השירות במגן דוד אדום שעתידים להתגייס לצה"ל בתקופה הקרובה ולחובשת מד"א מורן דהן, שנבחרה כמחנכת השנה מטעם מועצת ארגוני הילדים והנוער.

שלומי קסטרו, מנכ"ל ארגוני הילדים והנוער: "אתם בעוד זמן לא רב תעמדו בחזית העשייה החברתית בישראל. אני מאמין שהעשייה שלכם בתוך ארגוני הנוער היא הדבר הכי חשוב לתחילת הדרך האזרחית. אתם החלטתם להיות ראש חץ של התנדבות, העובדה ש-3,000 בני נוער עולים על אמבולנסים היא אירוע בסדר גודל בינלאומי. אין עוד ארגון נוער בעולם שעושה דבר כזה. בהצלחה לכולכם"

צילום: תום בן דור, דוברות מד"א

עמיעד טאוב משנה לראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות: "אנחנו גאים לארח את ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, את מד"א אצלנו במודיעין. סניף מד"א בעיר הוא אחד המובילים בארץ. יש לנו כמעט 700 מתנדבים בני נוער בסניף המקומי. התנדבות אצלנו היא ערך מוביל. אני גאה בכולכם ומאחל לכם הצלחה רבה"

סגן שרת החינוך, ח"כ מאיר יצחק הלוי: "אני מברך אתכם על סיום המסלול ובאופן אישי אני מלווה את פעילות נוער שנים ארוכות. בתי הקטנה הייתה מתנדבת מד"א שנים רבות. אני גאה בכם ואוהב אתכם. המשיכו לעשות טוב כפי שאתם עושים"

סמנכ"ל קהילה במד"א, ד"ר אלי יפה: "ארגון ההצלה הלאומי של ישראל נשען ותלוי בהון האנושי שלו, באנשים שבתוך האמבולנסים וביכולות המקצועיות והאישיות שלהם. היום הצטרפו לכוחותינו כוח עזר משמעותי נוסף, בדמות אלפי בני נוער ששמו לעצמם למטרה להציל חיים. לפני שנה, עם תחילת הקורס, לא ידעתם לקראת מה אתם הולכים, והנה היום אתם יודעים כל כך הרבה ובכל מקרה שתתקלו בו אתם יודעים לתת מענה. כולנו פה כדי לציין את המעבר שלכם משכבה צעירה לשכבה בוגרת. ממחר בבוקר אתם יכולים לעלות על אמבולנס ולהתחיל לטפל בחולים ופצועים. אני מאחל לכם חופש נעים והתנדבות פוריה באמבולנסים ובניידות לטיפול נמרץ, עלו והצליחו!"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות