fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תופעת הזיקוקים: נתפסו 11 קטינים

בפעילות של משטרת זבולון נתפסו קטינים שפוצצו חזיזים והם עוכבו לחקירה. במשטרה וברשויות המקומיות מתקשים להתמודד עם הבעייה ופונים להורים.
אכיפה משטרתית בקרית אתא נגד נפצים וזיקוקים | צילום: דוברות המשטרה
אכיפה משטרתית בקרית אתא נגד נפצים וזיקוקים | צילום: דוברות המשטרה

משטרת זבולון תפסה זיקוקים ונפצים במסגרת פעילות יזומה כנגד השימוש והסחר בצעצועים מסוכנים בקרית אתא ועכבה לחקירה 11 קטינים תושבי המקום.

במסגרת הפעילות למען שלום הציבור וביטחונו בוצעה אתמול פעילות נגד שימוש וסחר בצעצועים מסוכנים באיזור הקריות. במסגרת הפעילות שוטרי משטרת זבולון בשיתוף עם הפיקוח העירוני עכבו השוטרים 11 קטינים תושבי קרית אתא, בני 13-18, לחקירה בתחנת משטרת זבולון לאחר שנתפסו משליכים זיקוקים ונפצים ומחזיקים ברשותם 23 נפצים נוספים.

הנפצים שנתפסו ברשות הקטינים הוחרמו והועברו לטיפולו של חבלן משטרתי ולהשמדה. החשודים שוחררו והחקירה נמשכת. יצויין כי תופעת הקטינים שמפוצצים חזיזים נפוצה בכל הקריות והמשטרה והרשויות המקומיות עומדות כמעט חסרות אונים מול התופעה הבזויה הזו.

הקטינים רואים זאת כמעשה משובה ואינם מודעים להשלכות של הפיצוצים על אחרים החל מהפרעות מנוחה, פחדים שמתעוררים כמו להלומי קרוב ואף פגיעה בבעלי חיים.

מהמשטרה נמסר כי היא קוראת להורים לגלות מעורבות וערנות בנושא השימוש בצעצועים מסוכנים, ולהסביר לילדים את הסכנות והנזקים העלולים להיגרם ממשחקים אסורים אלו.

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות