fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תביעת גירושים: הבעל והמאהבת רצים למרחקים ארוכים

בני הזוג ניהלו אורח חיים ספורטיבי ובריא עד שהתברר לאישה כי בעלה מנהל רומן עם חברתה הטובה שמשתתפת איתו בקבוצת הריצה
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock
הודות לקורונה, הבעל חשף את הרומן של אשתו | צילום: shutterstock

הבעל והמאהבת רצים למרחקים ארוכים. אפליקציות ההיכרויות מהווה כר פורה לבגידות, אבל לא רק. מתברר שגם ספורט. כך גילתה אישה שבעלה מנהל רומן עם אישה נשואה שרצה איתו באותו קבוצת הריצה.

בני הזוג ניהלו אורח חיים ספורטיבי ובריא. האישה נהגה לעשות שיעורי פילאטיס, ואילו הבעל אהב לרוץ ריצות ארוכות. הוא הצטרף לקבוצת ריצה של גברים ונשים שרצו יחדיו מאות קילומטרים מדי חודש. אולם, מעבר לחלק הספורטיבי הובילה הריצה את הבעל להתקרב לאחת מחברותיה הטובות של אשתו, אף היא חברה קבועה בקבוצת הריצה. בין השניים התנהלה היכרות שלמעשה לא הוסתרה, שכן שני הזוגות היו חברים עוד לפני שקבוצות הריצה קמה.

מזונות גבוהים. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ
מזונות גבוהים. עו"ד שרין סולן | צילום: יח"צ

האישה, באמצעות עו"ד שרין סולן, מספרת, כי המאהבת של הבעל הייתה אחת מחברותיה הטובות. לכן, לאורך זמן היא לא חשדה כשחברתה ובעלה נסעו ביחד לחו"ל לתחרויות ריצה קבוצתיות. "הם אפילו שלחו תמונות ונראה היה כי הם מאושרים", סיפרה האישה הנבגדת, "לא העליתי בדעתי שחברתי הטובה, שהיא גם אישה נשואה ואם לשני בנים, תעשה לי, לילדיי, לילדיה ולבעלה דבר כזה". דברים דומים אמר גם בעלה של המאהבת.

עו"ד סולן הגישה תביעת גירושים, שבה היא טוענת כי האישה ראויה למזונות גבוהים לאור רמת החיים שהורגלו לה היא וילדיה. היא דורשת את מלוא סכום הכתובה מאחר שהבעל הודה בבגידה ועבר להתגורר עם המאהבת. "הזוג הזה הרס שני בתים בשביל להקים בית אחד שנולד בחטא", טוענת האישה ומוסיפה: "נשים חוששות שהבעלים שלהם מבלים באפליקציית טינדר ובאתרי היכרויות, שיזהרו מקבוצות ספורט משותפות, ריקודי עם, שם מרכז הרוע".

חדשות נוספות

בקרו אותנו גם בפייסבוק: הד הקריות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות