fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראשי הרשויות קוראים ללכידות

ראשי הרשויות החברות באיגוד ערים מפרץ נפגשו בשפרעם ויצאו בקריאה: ״ישראל היא הבית. שומרים על לכידות אזרחית"
אשכול רשויות המפרץ. צילום: יח"צ

ראש עיריית שפרעם, עורסן יסין הזמין היום (שלישי) את ראשי הרשויות בצפון החברים באשכול רשויות המפרץ למפגן אחדות למען קירוב לבבות. שפרעם חברה באשכול רשויות מפרץ שבו חברות גם קרית מוצקין, קרית ביאליק וקרית ים.

בדבריו לאורחים אמר יסין: ״נולדתי בשפרעם, יש כאן עיר של דו קיום. אעשה ככל שאוכל תמיד שנחיה כאן יחדיו בהרמוניה״. יו״ר אשכול רשויות המפרץ, ראש עיריית קרית ים דוד אבן צור: "אנו באשכול המפרץ עיר אחת גדולה,  כל אחד מאיתנו הוא שכונה בעיר. אנחנו חיים במשותף בבריאות, בתחבורה ובחינוך. אנחנו רוצים להעביר במפגש הזה מסר של תקווה, של בתי ספר משותפים ואזורי תעסוקה משותפים כולנו כאן ממשיכים לחיות יחד גם מחר". אבן צור הוסיף "אני מאמין כי תפקידו של השלטון המקומי לשנות, להשפיע ולהשמיע את קולו. כל אחד מאיתנו בעירו הוא מנהיג שתפקידו להשמיע את עמדתו".

ראש עיריית קרית מוצקין, חיים צורי :״ברית ערים תאומות בכל העולם חייבת להתחיל כאן בין כל היישובים ולא רק בחו"ל. אנחנו חייבים להיות המבוגר האחראי שיוכיח לכולם שאפשר לחיות יחדיו. אני מעריך את חברי ראש עיריית שפרעם, שמגלה אכפתיות. אם הצלחנו לגרום במפגש זה ולו במעט להרגעת הלהבות אז אני שמח".

ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי: ״אני מברך על היוזמה של אשכול המפרץ לכנס את כל ראשי הרשויות באיזור. כולי תקווה כי מסר של דו קיום, סולידריות ופיוס שיוצא מכאן יגיע לכל חלקי הארץ. אני קורא למשטרת ישראל למגר את תופעת אחזקת כלי הנשק הבלתי חוקיים במגזר הערבי. הגיע זמן להחזיר את השקט ובטחון לרחובות״.

במפגש השתתפו גם: ראש עיריית יקנעם, ראש המועצה המקומית עוספיה, ראש המועצה המקומית ביר אל מכסור וראש המועצה האזורית זבולון.

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות