fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרית ביאליק כואבת: חבר מועצת העיר יעקב בוחבוט נפטר מקורונה

נקבע מותו של יעקב בוחבוט (67) הלילה, לאחר שחלה בקורונה ואושפז ברמב"ם, מצבו היה קריטי והוא הורדם והונשם. בוחבוט לא היה מחוסן והמחלה הכריעה אותו. ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "יעקב היה איש משפחה למופת. אני מבכה על אובדנו של איש ציבור חם ורגיש"
יעקב בוחבוט | צילום; באדיבות עיריית קרית ביאליק
יעקב בוחבוט | צילום; באדיבות עיריית קרית ביאליק

חבר מועצת עיריית קריית ביאליק, יעקב בוחבוט, נפטר הלילה ממחלת הקורונה. בוחבוט היה בן 67 במותו. ב-18 במרץ אובחן בוחבוט כחולה קורונה ואושפז במצב בריאותי קשה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה.

כעבור מספר ימים הוגדר מצבו קריטי והוא הורדם והונשם. לאחר שריאותיו נפגעו באופן בלתי הפיך הומלץ לבצע לו השתלת ריאה והוא הועבר לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה אולם מצבו לא איפשר זאת ואמש, לאחר 126 ימים בהם מרבית הזמן היה מחובר למכונת האקמו – הוא נפטר.

ראש עיריית קריית ביאליק, אלי דוקורסקי: "עצוב לי מאוד מאוד הבוקר הזה. 126 ימים לאחר שחלה במחלת הקורונה, תקופה במהלכה היה מורדם ומונשם רוב הזמן, הלך הלילה לעולמו חברי האהוב, חבר מועצת העיר, יעקב בוחבוט. בן 67 במותו.

"ב-18 במרץ אובחן בוחבוט כחולה קורונה ואושפז במצב בריאותי קשה במרכז הרפואי רמב"ם בחיפה. הוא לא היה מחוסן. כעבור מספר ימים, הוגדר מצבו קריטי והוא הורדם והונשם. לאחר שריאותיו נפגעו באופן בלתי הפיך, הומלץ לבצע לו השתלת ריאה והוא הועבר לבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה. למצער, מצבו לא איפשר זאת. אמש, לאחר 126 ימים, בהם מרבית הזמן היה מחובר למכונת האקמו, נפטר.

"בשבת האחרונה ביקרתי את יעקב בבית החולים, חששתי לראותו מורדם אלא שלמרבה ההפתעה, הוא היה ברגעי הארה, עירני, חייך אלינו, התרגש ושמח על המפגש, שהיה למעשה מפגש פרידה. הוא ניסה לדבר אך ללא בצלחה בשל החיבור למכשירי ההנשמה. לצערי, למחרת היום חלה הרעה משמעותית במצבו והוא הורדם עד לקביעת מותו אמש סמוך לחצות.

"יעקב היה חבר מועצה בעל רגישות חברתית. הוא יזם את פרויקט "כריך לכל תלמיד" ואת מיזם הלימודים הפסיכומטריים המוזלים. יעקב היה איש משפחה למופת. תמיד בלט בנוכחותו. אני משתתף בצער המשפחה ומבכה על אובדנו של איש ציבור חם ורגיש.

"יעקב בוחבוט הניח אישה סימה ו-3 ילדים, אבישי, עומר ואסף (שחגג אתמול יום הולדת עצוב במיוחד) ונכדים שהיו אהובים עליו במיוחד. צר לי על לכתך חברי היקר, יעקב."

בוחבוט השאיר אחריו אישה, סימה, ושלושה ילדים – אבישי, עומר ואסף. בוחבוט הוא אחיו הצעיר של חבר הכנסת לשעבר, שלמה בוחבוט, לשעבר ראש עיריית מעלות תרשיחא.

ההלוויה תתקיים היום (שישי) בשעה 14:30 בבית העלמין צור שלום.

משתתפים בצער המשפחה, יהי זכרו ברוך

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות