fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: סכסוך שכנים הוביל לקנס של 5,000 שקלים

שוטרי זבולון שהגיעו לטפל בסכסוך שכנים איתרו מחוייב בידוד שנקנס ונדרש לשוב לבידוד
מפר בידוד נתפס ע"י המשטרה בקרית ביאליק | צילום: דוברות המשטרה

במסגרת טיפול בסכסוך שכנים, משטרת זבולון איתרה בסוף השבוע מפר בידוד ורשמה לו קנס על סך 5,000 שקלים.

שוטרי תחנת זבולון נקראו בסוף השבוע לקרית ביאליק לטפל בארוע סכסוך שכנים. במהלך הטיפול באירוע הבחינו השוטרים בתושב המקום, כשהוא בשטח ציבורי ואינו עוטה מסכה על פניו. בבדיקה על פי רישומי משרד הבריאות התברר כי הוא מחוייב בידוד הנדרש לשהות בביתו.

השוטרים רשמו לאזרח קנס על סך 5,000 שקלים לצד דרישה לשוב לביתו מיד בהתאם להנחיות. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל.

משטרת ישראל ממשיכה בפיקוח ואכיפת הגבלות התנועה, ההתקהלות והמסחר שהוטלו על ידי הדרג המדיני ברחבי הארץ, הכול במטרה למנוע את המשך התפשטות הנגיף בישראל. מנתוני המשטרה עולה כי בסוף השבוע החולף החולף נרשמו 12,268 דו״חות בגין הפרות של תקנות הקורונה ברחבי הארץ. מרבית הדו״חות, 10,198,  נרשמו בגין יציאה ממקום מגורים למטרה או פעולה שאינה מותרת ,דו"חות הניתנים גם בהתקהלויות אסורות של מי שמרוחק מביתו מעל 1,000 מ' למטרה אסורה. בהם גם 1,462 דו"חות בגין אי עטית מסיכה, 143 דו"חות בגין הפרות חובת הבידוד, 134 דו״חות בגין הפרות שונות של בתי עסק, וכן 241 דו"חות בגין שהייה במקום ציבורי שפעילותו נאסרה.

 

 

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות