fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: ניר חמו הציל חתול שנקשר ברשת ואומר "זאת התעללות"

הבוקר הפך ניר חמו מאמן הכושר לגיבור השבוע שלנו כשהציל חתול שנקשר לחבל במגרש ספורט ליד ביתו. חמו בטוח שזאת הייתה התעללות ומעביר מסר: "מי שזה לא יהיה, אני נשבע שאני אגיע אליו, המשימה שלו לא הצליחה בגלל אנשים טובים".
ניר חמו והחתול | צילום עצמי
ניר חמו והחתול | צילום עצמי

בישרנו לכם השבוע על חגיגות יום ההולדת של מאמן הכושר ניר חמו מקרית מוצקין, והבוקר להפתעתנו גילינו כי במהלך טיול הבוקר הקבוע של חמו עם כלבתו לולה (פינצ'רית מעורבת), קלט חמו אישה המנסה לעזור לחתול שנקשר בחבל במגרש ספורט באחד בתי הספר בקרית מוצקין.

בלי לחשוב פעמיים, רץ להביא מספרים מביתו והחל לחלץ את החתול המסכן.

חמו: "הבוקר באמצע טיול שגרתי עם הכלבה, ראיתי אישה שמנסה להזעיק עזרה על מנת לשחרר חתול שהסתבך ברשת. רצתי הביתה להביא מספרים על מנת לשחרר אותו. כשהגעתי למקום היה לי הרגשה רעה, כי בתחושה שלי זאת הייתה התעללות. יכול להיות שכמה ילדים קשרו את החתול הקטן לרשת וברחו. למה מגיע לחתול או לכל בעל חיים את ההתעללות הזאת.

בשלב שניסיתי לשחרר את החתול, היו רגעים ששמעתי את הנשימות האחרונות שלו, ראיתי את הלחימה שלו על מנת להישאר בחיים ומי יודע כמה זמן הוא היה שם לפני. עברה בי צמרמורת!
אני גם לא מאמין שזה קרה לו בטעות ועד שלא אדע בוודאות אני לא ישב בחיבוק ידיים."
"מי שזה לא יהיה, אני נשבע שאני אגיע אליו, המשימה שלו לא הצליחה בגלל אנשים טובים. אני אבדוק כל מצלמה אפשרית מסביב למגרש ואגיע אליו. וכמו שאתם רואים, החתול הזה יצא בחיים, החתול שוחרר וחי".

 

 

עוד רכילות

בקרו אותנו גם בפייסבוקהד הקריות

כבר הורדתם את האפליקציה של הד הקריות? האפליקציה החדשה שלנו עכשיו זמינה להורדה בחינם!

להורדה למערכת אנדרואיד לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל: לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות