fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צפו: מסע מכוניות אספנות נוסטלגי ברחובות קרית חיים

סוסיתא שיוצרה בשנות ה-60 של המאה הקודמת בחיפה ושימשה את צה"ל לאורך שנים ולארק אמריקאית שהורכבה בנשר נעו היום בשכונות חיפה במסגרת מסע מכוניות אספנות נוסטלגי
מסע מכוניות אספנות נוסטלגי | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה
מסע מכוניות אספנות נוסטלגי | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה

בין אירועי יום העצמאות של עיריית חיפה, התקיים היום, רביעי, המסע מכוניות אספנות נוסטלגי בשיתוף מועדון החמש. המסע לווה במוזיקה, בלונים ודגלי הלאום.
בין המכוניות שנעו בשכונות העיר, בהן קרית חיים: סוסיתא שיוצרה בשנות ה-60 של המאה הקודמת בחיפה ושימשה את צה"ל לאורך שנים; לארק אמריקאית שהורכבה בנשר, העיר השכנה לחיפה ושימשה קציני צה"ל בכירים בשנות ה-60 וה-70.

צפו: מסע מכוניות אספנות נוסטלגי בקרית חיים | צילום: דוברות עיריית חיפה

שיירת המכוניות עברה בשני מסלולים נפרדים, על מנת לאפשר לתושבים רבים ככל הניתן לצפות במסע הנוסטלגי ממרפסות בתיהם.
המסלול הראשון יצא מהיכל הספורט ועבר בשכונות רכס הכרמל וקרית חיים, והמסלול השני יצא מאצטדיון סמי עופר ועבר בשכונות החוף, כרמל צרפתי והדר.

צפו: עובדי אגף החופים חורטים כתובות חגיגיות בחול הים | צילום: דוברות עיריית חיפה

יוזמה יפה נוספת לכבוד יום העצמאות הייתה של אנשי אגף החופים בעיריית חיפה שיצאו לחופי העיר וחרטו על החול כתובת ענק כמו: "יחד ננצח את זה", "72" ומגן דוד.

משאיות שמחה | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה
משאיות שמחה | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה

 

ראש העירייה ד"ר עינת קליש רותם: "אנחנו, בעיריית חיפה, עשינו הכל, כדי שתוכלו לחגוג וליהנות על אף ההגבלות והסגר שהוטל על ישראל".

אתמול, בערב החג, העבירה העירייה בשידור חי בדף הפייסבוק שלה את משדר העצמאות בהשתתפות אמנים מקומיים. משאיות שמחה של העירייה נעו בין שכונות העיר עם מוזיקה מקפיצה.

יערות הכרמל שוממים | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה
יערות הכרמל שוממים | צילום: ראובן כהן, עיריית חיפה

 

יערות הכרמל היו במהלך היום שוממים כמו שלא היו מעולם ביום העצמאות. ניכר, כי התושבים צייתו להנחיות הסגר וקיימו אותן במלואן. את המנגלים המסורתיים הדליקו התושבים במרפסות ובחצרות הבתים.

עוד חדשות

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות