fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעיר מהקריות נתפס על קטנוע ללא רישיון נהיגה

הצעיר משך את תשומת ליבם של שוטרי אגף התנועה בגלל הקסדה שחבש רק על חלק מראשו
קסדות וקטנועים. צילום אילוסטרציה: פיקסאביי

צעיר בן 21 מקרית אתא נתפס על ידי שוטרי אגף התנועה בעת שרכב על קטנוע ללא רישיון נהיגה. הוא נתפס לאחר שברוב טיפשותו חבש קסדה שכיסתה רק חלק מראשו ובמקרה של תאונה היא הייתה חסרת כל ערך.

בקרב צעירים רבים שרוכבים על קטנוע, נפוץ המנהג הטיפשי של חבישת קסדה רק על חלק מהראש וזאת בניגוד לחוק ותוך ידיעה כי במקרה של תאונה הקסדה לא תוכל להגן על ראשם. ניתן לצפות בצעירים הללו כשהם מתפתלים בין כלי רכב כדי להגיע ראשונים לרמזור, תוך שהם מסכנים את עצמם ואחרים.

במסגרת פעילות אכיפה שביצעו שוטרי אגף התנועה על כביש 4 באזור הצפון, הבחינו ברוכב קטנוע בתנועה, כאשר אינו חובש את הקסדה כראוי על ראשו. לאחר עצירת הרוכב נערכה בדיקה והתברר, הרוכב לא הוציא רישיון נהיגה מעולם והקטנוע הורד מהכביש. הוא עוכב לחקירה ובסיום שוחרר בערבות עם הזמנה לדין לשיפוט מהיר.

מאגף התנועה של המשטרה נמסר כי בשעה שהקטל בכבישים נמשך ויותר רוכבי דו-גלגלי מעורבים בתאונות דרכים, נראים נהגים המרשים לעצמם לבצע עבירות חמורות, תוך התעלמות מוחלטת מהוראות החוק. המשטרה הודיעה כי היא תמשיך לפעול באפס סובלנות ובנחישות, כלפי עבירות בריונות ונהגים המסכנים את משתמשי הדרך ולמצות עימם את הדין.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות