fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פסולת בוצה ביולוגית נשפכה לכביש בצומת לב המפרץ

כוחות כיבוי ומשטרה עוסקים בניקוי ציר התנועה מול לב המפרץ בעקבות פסולת בוצה שנשפכה ממשאית בדרך מבזן לרמת חובב. בזן: "פינוי פסולת בוצה מבזן לרמת חובב הוא הליך שגרתי שמתבצע בממוצע פעם בשבוע"
פסולת בוצה שנשפכה ממשאית | צילום: דוברות המשטרה
פסולת בוצה שנשפכה ממשאית | צילום: דוברות המשטרה

פסולת בוצה, שהייתה בדרכה מבזן לרמת חובב, נשפכה לכביש בצומת לב המפרץ.

הבוקר, שלישי, בסביבות השעה 09:30, התקבלה קריאה במוקד 102 של כבאות והצלה על חומר מסוכן שנשפך ממשאית בשדרות ההסתדרות, סמוך לצומת הצ׳ק פוסט. שלושה צוותי כיבוי וצוות ניטור, בפיקודו של רשף ברק סילם, הוזנקו למקום האירוע. במקום התברר כי מדובר בפסולת בוצה ביולוגית שנשפכה מהמשאית לכביש. במקום מתבצע ניטור ללא הפסקה, אולם לא נמדדים ערכים כלל. מפקד תחנת חיפה סגן טפסר יצחק סויסה הגיע גם הוא למקום.

כוחות הכיבוי מבצעים איסוף של החומר, כשבסיום האיסוף הכביש יישטף ויפוזר חול למניעת החלקה וכמו כן פועלים לנטרול החומרים. שדרות ההסתדרות חסומות מצפון לדרום באזור לב המפרץ. המשטרה מזרימה את התנועה מצומת לב המפרץ דרומה לכביש 22 בעקבות חומרים מסוכנים שנשפכו ממשאית בכביש.

מבזן נמסר: "במהלך שינוע בוצה הבוקר, שנעשה באחריות החברה לשירותי איכות הסביבה, נשפך חומר ממשאית בצומת לב המפרץ. קבוצת בזן שלחה נציגים לסייע בטיפול באירוע. שוטרי התנועה מזרימים את תנועת כלי הרכב משדרות ההסתדרות סמוך ללב המפרץ לכיוון דרום. יצוין, כי פינוי בוצה (פסולת) מבזן לרמת חובב הוא הליך שגרתי שמתבצע בממוצע פעם בשבוע, באחריות החברה לשירותי איכות הסביבה".

חדשות נוספות

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות