במהלך הסדנאות, העובדים והמנהלים בחנו את הציפיות המשתנות של התושבים בעיר הצומחת במהירות, אתגרים עכשוויים ועתידיים בשירות לתושבים ועוד. התוצאה היא גיבוש רשימת ערכים מרכזיים: שירותיות, מקצועיות, שיתוף פעולה וחדשנות. ערכים אלו ישמשו כמצפן לפעילות השוטפת של אגף הכספים, ויבטיחו שירות איכותי, מהיר ונגיש יותר, לצד ניהול תקציבי אחראי.
גזבר העירייה, רו״ח חן פרץ, ציין: "אנו רואים בתהליך הזה צעד משמעותי המגדיר באופן ברור את מטרותינו. ערכי השירות שלנו עומדים לנגד עינינו בכל עת ומסייעים לנו לשפר את שיטות העבודה ולספק שירות יעיל ואיכותי יותר לכלל התושבים."
אגף הכספים ממשיך להטמיע את ערכי השירות בפעילות היומיומית, תוך הכשרות לעובדים, פיתוח מנגנונים לשיפור השירות, הצבת מדדים ויעדים להבטחת יישומם בפועל.