fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עסקת שיא בקרית ים: 22 דונם לבנייה למגורים נמכרו ב-95 מיליון שקלים

בשטח הקרקע לבנייה למגורים הקרוב ביותר לים מחדרה צפונה תבנה קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן את שכונת "נווה חוף" שתכלול 144 דירות בבנייה רוויה של עד שלוש קומות
שכונת נווה חוף העתידית בקרית ים | הדמיה: באדיבות העירייה
שכונת נווה חוף העתידית בקרית ים | הדמיה: באדיבות העירייה

שיא נדל"ני חסר תקדים בתולדות קרית ים בפרט נרשם השבוע כאשר זכויות הבנייה על שטח קרקע של כ-22  דונם בלבד נמכרו על ידי רשות מקרקעי ישראל תמורת 95 מיליון שקלים לקבוצת נתיב פיתוח נדל"ן, שמקימה בימים אלה מגדלי מגורים בשכונת פסגות ים בעיר.

שטח הקרקע המדובר נמצא בצפון העיר, סמוך לשכונת אלמוגים, בקו ראשון לים. על השטח עתידה לקום שכונת מגורים יוקרתית במיוחד שבה יוקמו 144 דירות באיכות גבוהה בבנייה רוויה של עד שלוש קומות.

סמוך לשכונה מושלמת בימים אלה הקמתה של טיילת פנאי, המחברת את מזרח העיר עם טיילת החוף. לאורך הטיילת מתוכננים לקום מתחמי ספורט ופינות פעילות ציבוריות וכן שביל אופניים המתחבר עם קרית מוצקין וקרית ביאליק.

ראש העירייה, דוד אבן צור, הביע קורת רוח רבה מתוצאות המכרז ואמר: "יותר מכל זו הבעת אמון של הקבלנים בפוטנציאל של קרית ים. העיר שלנו נמצאת בעיצומו של תהליך המראה והמחיר שבו נמכר השטח מוכיח את זה והוא מסמן גם את הביקוש שצופה היזם לדירות שייבנו במקום".

ככל הידוע, המדובר בשטח הקרקע לבנייה למגורים הקרוב ביותר לים מחדרה צפונה. השכונה החדשה שתוקם במקום תיקרא "נווה חוף", והיזמים צופים ביקוש חסר תקדים לדירות שייבנו. ההערכה היא כי אכלוס השכונה יתבצע בתוך כשלוש שנים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות