עיריית קריית ביאליק ציינה את יום הניצחון על גרמניה הנאצית במחווה של הוקרה וזיכרון

יום הניצחון צוין בהנחת זרים מסורתית ליד האנדרטה בצור שלום, ובהמשך באירוע חגיגי ורב משתתפים במועדון "גן מרים"
עיריית קריית ביאליק ציינה את יום הניצחון על גרמניה הנאצית במחווה של הוקרה וזיכרון | צילום: דוברות העירייה

במלאת 81 שנים לניצחון על גרמניה הנאצית, הביעה עיריית קריית ביאליק את הערכתה העמוקה לגבורת הלוחמים והווטרנים במחוות זיכרון שנערכה ליד האנדרטה בשכונת צור שלום.

במסגרת הוקרת הנופלים והשורדים, הונחו זרים למרגלות האנדרטה על ידי הנהגת העיר ושותפיה: עיריית קריית ביאליק: הזר הונח על ידי ראש העיר, אלי דוקורסקי, ומשנה לראש העיר, ניומה רצ'בסקי; ארגון הווטרנים: לוחמי המלחמה ובני משפחותיהם ומשרד העלייה והקליטה. בהנחת הזרים השתתפו גם נציגי תנועת הצופים בעיר.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "גם בחלוף השנים, אנו מקפידים להתייצב ליד האנדרטה ולהצדיע לגיבורים שבלמו את המכונה הנאצית. גבורתם של הווטרנים המתגוררים בקריית ביאליק היא חלק בלתי נפרד מסיפור התקומה של עמנו, וחובנו להנציח את פועלם למען הדורות הבאים."

את אירועי היום חתם מפגש חגיגי ומרגש שנערך במועדון העולים "גן מרים". האירוע, שהתקיים באווירה חמה ומרוממת, כלל תכנית אמנותית והצדעה אישית לווטרנים תושבי העיר, אשר זכו למילים חמות על תרומתם ההיסטורית.

השארו מעודכנים

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

כדאי לקרוא

תגיות

שיתוף ברשתות החברתיות