fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עו"ד פז גולדהורן נחת בישראל ונלקח לחקירה

חמישה חודשים לאחר שנטש את משרדו ברקע חשד לעוקץ לקוחותיו בתיקי הוצאה לפועל ואיומי גורמים עברייניים, במוצ"ש האחרון נחת גולדהורן מאוקראינה ונלקח לחקירה בימ"ר חוף בחשד לעבירות הונאה. לפנות בוקר שוחרר למעצר בית בתנאים מגבילים.
עורך הדין פז גולדהורן | צילום: מתוך האתר שלו (לפי 27א' לזכויות יוצרים)
עורך הדין פז גולדהורן | צילום: מתוך האתר שלו (לפי 27א' לזכויות יוצרים)

עורך הדין פז גולדהורן, מקרית חיים, המתמחה בהוצאה לפועל וחדלות פירעון, עזב את הארץ בדצמבר 2020 והשאיר שובל ארוך של לקוחות בהליכי חדלות פירעון שהפקידו אצלו את כספם, חזר לישראל אחרי חמישה חודשים.

הוא נחת בנתב"ג במוצאי שבת האחרונה בטיסה מאוקראינה. עם הגעתו לשדה תעופה עוכב ונלקח לחקירה בימ"ר חוף בחשד לעבירות הונאה וקבלת כספים במרמה.

במשטרה נפתחו נגדו 30 תיקי חקירה, בעקבות תלונות מלקוחותיו על שליחת יד בכספי נאמנות שהפקידו בידיו. לפנות בוקר שוחרר גולדהורן למעצר בית בתנאים מגבילים.

עורך הדין פז גולדהורן | צילום: דורון גולן
עורך הדין פז גולדהורן | צילום: דורון גולן

נטישתו של עורך הדין המוכר באזור קריות וחיפה עוררה מהומה וכותרות גדולות בדצמבר האחרון. משרדו בקרית חיים נפרץ על ידי עשרות לקוחות מודאגים שחיפשו אחר התיקים שלהם, ולשכת עורכי הדין פנתה לבית המשפט, שמינה את עו"ד אביעד גלס לממונה זמני על ענייניו של עו"ד גולדהורן.

לקוחותיו נשארו המומים ובאי וודאות מוחלטת לגבי עתידם, הם בטחו בו ונתנו בו את אמונם. בהגעת צוות של 'הד הקריות' למשרדו ביום המקרה (23.12.20), נצפו לקוחותיו בניסיון לאתר את תיקיהם בין ערימות המסמכים והארגזים שפוזרו לכל עבר חשופים לעיני כל.

לקוחות שנפגעו מחפשים מסמכים במשרד הנטוש | צילום: רינה קיסלמן
לקוחות שנפגעו מחפשים מסמכים במשרד הנטוש | צילום: רינה קיסלמן

ל"הד הקריות" נודע, כי בדיוק באותה התקופה התגרש גולדהורן מאשתו. לבני הזוג שלושה ילדים קטנים. ככל הידוע, גם משפחתו, המופתעת מהיעלמו, מרוסקת מהמצב ונתונה תחת איומים קשים.

לקוחות וקולגות שפגשנו במקום התראיינו וסיפרו על כספים וצ'קים שהפקידו לקוחות קשי יום בידי עו"ד גולדהורן, כשכר טרחה או עבור ביצוע צווי תשלומים בהליכי חדלות פירעון ובתיקי הוצאה לפועל.

י', חברו של גולדהורן זה שנים רבות, טוען, כי גם הוא הולך שולל על ידו. י': "אני מכיר את פז מילדות. לעולם לא הייתי מעלה על דעתי שכך הוא יבחר לפעול. אני יודע שבחודשים האחרונים הוא הפסיק לעבוד. חשב שהוא נמצא במקום שמותר לו והיה עובד על אנשים בעיניים. הוא הלווה ממני סכום כסף גדול, וכנראה שלא רק ממני. הוא נפל לחובות והסתבך עם האנשים הלא נכונים והכניס את עצמו לבור שלא נגמר".

י' מוסיף: "אני לא מרחם עליו יותר. המשפחה שלו לא אשמה בכלום. גם להם הוא לקח וגם הם נשארו בלי כלום. ההורים שלו מקבלים איומים בטלפון בגלל כספים שהוא חייב, מדובר במיליונים. הוא עשה הרבה סמים, השתמש גם בקוק, לדעתי, אפילו היה בגמילה לתקופה קצרה".

צחי, תושב קרית חיים, אחד הלקוחות שנפגעו: "אני עוד בתהליך של בית המשפט. נתתי לו עשרות אלפי שקלים בשביל שייצג אותי ויעזור לי. עכשיו נשארתי ללא שום ייצוג והכסף פשוט הלך לפח".

גורמים המקורבים לעו"ד גולדהורן אמרו כי חזרתו לארץ מוכיחה כי הוא לא התכוון לברוח, אלא נסע כדי "לנקות את הראש" אחרי התקופה הסוערת והלחוצה, שהביאה לרגע של קריסה – כולל הליכי גירושין, חובות ומשבר אישי – וכעת הוא חוזר לשקם את עצמו ולראות את שלושת ילדיו.

 

 

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות