fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סניף סטופמרקט החדש בקרית אתא יעבוד גם בשבת

ביום שלישי הקרוב תתקיים הפתיחה של סניף סטופמרקט במתחם I-way בצומת קרית אתא
סטופמרקט קריות במתחם i way. צילום: חי משיח
סטופמרקט קריות במתחם i way. צילום: חי משיח

רשת סטופמרקט תפתח ביום שלישי הקרוב (20.5) סניף ענק במתחם I-way בצומת קרית אתא. בימים אלה, מתבצעות בקצב מואץ העבודות לפתיחת המתחם החדש לעיצוב וסגנון חיים של חיפה והקריות, המוקם במרחק הליכה מחנות איקאה ובעורק מרכזי במפרץ חיפה, עם נגישות מקסימאלית למטרונית ולכלי תחבורה נוספים.

ה- I-way כולל 22 אלף מ"ר בשלושה מפלסים, עם חנייה צמודה בכל מפלס ותמהיל מגוון של חנויות מותגים, מסעדות ובתי קפה, מוקם על ידי קבוצת יעקב יצחקי השקעות בע"מ והיזם בני קרן. בלב המתחם תוקם קומת משרדים שתשתרע על שטח של כ- 3000 מ"ר. כל הקומפלקס תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי, לויצקי, כסיף, הנחשב לאחד ממשרדי האדריכלים המובילים בארץ. המתחם יעבוד 7 ימים בשבתות.

סטופמרקט קריות במתחם i way. צילום: חי משיח
סטופמרקט קריות במתחם i way. צילום: חי משיח

לדברי מנכ"ל המתחם אלי ברגה, הסניף החדש של סטופמרקט מתאים לסטנדרטים הגבוהים שהמתחם מציב במתחם עם עיצוב, אוכל וסגנון חיים. "אני שמח על שיתוף הפעולה שנרקם בינינו ואני משוכנע כי, הסניף החדש של סטופמרקט יתרום רבות למתחם", אמר ברגה.

מנכ"ל רשת המרכולים סטופמרקט יוסי משיח מסר בתגובה: "רשת סטופמרקט, מציעה חווית קנייה מהחנייה בכניסה ועד לתשלום בקופה. עיצוב החנויות נעשה תוך חשיבה על נוחיותו של הלקוח, מעברים רחבים בין המדפים, מחלקות טריות מכל הסוגים, תודעת שירות גבוהה וכמובן מבצעים מיוחדים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות