במסגרת המאבק של משטרת ישראל בנגע הסמים, בדגש על עבירות סחר והפצה, ביצעו בלשי תחנת זבולון פעילות ממוקדת בעיר קרית אתא לסיכול עבירות אלו.
במהלך הפעילות חשפו הבלשים במתחם מגורים בעיר כמות של כ-1 ק"ג של חומרים החשודים כקאנביס המיועדים עפ"י החשד למכירה והפצה.
בהתאם לממצאי החקירה יוחלט על המשך מעצרו.






